tisdag, maj 15, 2007

Bröllopsbilder



Vet ni??? Våra bröllopsbilder har försvunnit....alltså själva fotografierna som vi framkallat o så fick jag bli så glad igår när jag höll på o leta efter en massa papper, då hittade jag CD skivorna som bilderna ligger på! JIPPPIIIIIII...... jag trodde vi hade förlorat dom för gott!




Så idag fick det lov o bli bröllopstema här på bloggen......






Hmmm..... minns det som de var igår, fy farao vilken känsla det va o få gifta sig! Det trodde jag aldrig.... trodde aldrig att det skulle vara så känslosamt som det va!! MY GOD.....

Så ungefär....sen har vi en sådär 60 bilder till..... LYCKA ATT JA HITTADE SKIVORNA!

Ha en bra dag alla..... puss & kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ett fantastiskt vackert bröllop.. med en av de roligaste fester jag varit på någonsin :o))

Mindre kul var det ju dagen efter men det är en annan historia *fniss*.

Kram U

Anonym sa...

Oh my god vilket vackert brudpar! :)

Anonym sa...

Säger som Garbo. Jisses vad fina ni är.

Vilken tur att du hittade skivorna, frågan är hur man gjorde förr. Jag minns negativen man fick till varje framkallad rulle och gud förbjude att man tappade bort ett sånt negativ. Då var det kört.

Måste vara helt fantastiskt att tänka tillbaka på en av de lyckligaste dagarna i ditt liv. Jag älskar att titta på gamla kort från bra tider. Jag framkallar dock mer och mer sällan utan sitter vid datorn, men det är inte riktigt samma sak.

Nu ska jag nog ta tag i det och framkalla lite bilder som jag faktiskt vill ha i album.

Tack för inspirationen och kram på dig.

Anonym sa...

Vad fina ni är :)

Mia sa...

Ni är jättefina!

Anonym sa...

Mmmm. LOVE THOSE PICTURES! Asså du är så vacker att man inte finner ord. Helt sjukt ju.

Men jag har ju redan fluktat lite på dina bröllopsbilder (familjeliv).

KRAM gumman!