onsdag, maj 09, 2007

Onsdag....

Nej nej, det var mamma som var på intervju..... inte jag! :)

Hmm...vädret suger friskt.... vill vara ute o sitta på utefik, men då går man väl hem med urinvägsinfektion.....

Läste precis på malliz blogg, usch..... vilken olycka o va med o se! Du är en hjältinna Malliz...för faktiskt är det många som väljer att gå vidare vid såna händelser!

Pendlis åker snart till Amsterdam, åååhh...aldrig vart där... men är det där dom har "red light district???" :)

Cian har semester den här veckan va...... ÖLAND it is!

Åh Garbo måste jag gå in o läsa på....... se hur hudsingarna mår!

Hmm... nää..jag hoppar in i duschen för det här inlägget ligger inte topp 10 om man säger så!!

Ha en bra dag alla!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Raring, är det en tung dag idag?
Vädret här gör ju inte det så mycket ljusare tyvärr... men jag skickar en bamsekram!!

Sen vill jag glädja dig med att du har en fantastisk son, som skrivit en fiiiin rad på sin MSN-profil, och gjorde en annan son mycket varm i hjärtat i morse när det sågs.. var stolt!

KRAM Ulrica

Anonym sa...

Johodå. Red Light District ligger där. Hemskt egentligen men tro't eller ej - den stadsdelen är OTROLIGT vacker (förutom alla ludren i fönstrena då rå).

Jag önskar du kunde krympa ihop så du kunde få plats i min ficka. Då kunde ju du följa med :)

Hur blir det med de där strandagarna då? Eller va det hette?

Massa kramar från en STRESSAD fru P (måste kila iväg å hämta små brudar nu)

Anonym sa...

Jaha, var det mamsen som var på intervju. Jag som trodde det var du som hittat nåt annat jobb. Fan vad jag fattar trögt.

Jag önskar oxå att vi kunde krympa ihop och få plats i Pendelgummans bagage. Amsterdam låter inte helt fel.

Men men, vi får väl stanna i numera kalla Sverige, vad man blir bortskämd fort när det är över 20 grader ute.

Må så gott. Kram Mallis

Anonym sa...

Kraaaaam och Pöss

Anonym sa...

Min hjärna ligger inte heller på topp just nu och inte mitt humör heller...om man säger..:/

Men jag kan le brett och önska dig en fin helg för den kommer..om en dag eller så..;)

/Kramkram

Anonym sa...

Tack för sms:et vännen. Du är söt.

Varma kramar från din nyvunna polare