torsdag, maj 03, 2007

Le house!

Tänk att man får bli så glad varje gång man skrivit här o fått en massa härliga kommentarer från er!! NI E BÄST!!!!!
Jahapp...... såg att några frågade om huset.... tänkte lägga in bilder på det här, jag vill bara varna känsliga tittare som kan lite om inredning att inte få en plötslig spyattack eller svimma av:

Såhär ser det ut från utsidan, riktigt charmigt.......men varning för insidan:





Detta är en bild sett från hallen in till kök/vardagsrum...homestyling icke beräknat :):




Matplatsen från vardagsrummet sett, kornischigt värre:


Vardagsrummet, det oranga längst till vänster i bild är köket, om jag får bestämma så ryker mellanväggen där och ersätts av köksö:



Dom här bilderna är i stort sett bara på vardagsrum/kök.... sen finns det ju 4 rum till och 2 badrum. Vi får tillgång till huset den 28 juni. O så rustar vi hela juli, bor kvar i vår lägenhet under tiden o så flyttar vi in sista juli!


Men hörrni...nu kom jag på en sak! Den helgen (28, 29, 30 juni) är det ju hamnfesten i enköping.... brukar vara en ordentlig partytillställning med sådär en 3000 besökare under en kväll.... ska inte ni bloggare komma o hälsa på mig nån kväll då??? I och för sig inte i huset men vi har en mysig gård där vi bor nu... :) Aja, det tål att kluras på eller hur?

Nåväl.... nu ska jag slå ihjäl ännu en dag, ska faktiskt fika med en av mina vänner, hon fick bebis i november o jag har bara sett den 1 gång....skäms!! Längtar efter o få snosa bebis....de e så mysigt ju!!

Ha en bra dag alla...puss & kram


6 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh H.E.R.R.E.G.U.D vad överpyntat....

Hahahahahahaha ska jag säja som har grejer överallt..hahaha

Hmmm det skulle vara den 29 då...Den 30 har vi sjöslag
(vi firar vildingens födelsedag med släkten och det brukar bli rätt blött)
men jag vet inte om jag hinner med med tanke på att vi åker till öland direkt efter och behöver packa och så...jag ska kolla..vi kanske kan åka bil och åka hem på fredagskvällen...


PÖSS

Anonym sa...

haha kan ju lugnt påstå att det är 100 ggr fräschare än hur vårt ser ut inuti och det är sant och överpyntat håll i dig! du får knappt plats här hemma för varenda kvadrat är täckt från golv till tak med hyllor så man kan ha plats för grejjorna.
Huset e litet men nu ska vi strax åtminstone inom 1 år fixa o renovera så vi får öppen planlösning,river ut hela skiten och utgår från murstocken i mitten...kommer bli hur fräckt som helst sen hiva alla gamla lumpmöbler o in med nytt fräscht :)

Ibland har jag fårr anfall här hemma både krupp samt hysteriska och velat spränga mig ut :o))))

Men den som väntar på nåt gott...;))))

*Kram på dig gumma*

Låter datum stå öppet för min del,never knows :)

Anonym sa...

Ja, himmel, det är bara fööööör mycket :o))))))... jag är INTE avundsjuk på henne när hon ska börja packa och städa *fnissar gott*.

Men efter att ha sett ert nuvarande så är jag hundra på att det kommer bli så förbaskat snyggt i juli!!!

Ang. partajet så brukar vi gå dit så jag tar rentav för givet att vi ses på ett eller annat sätt den helgen :o)

kram ulrica

Anonym sa...

Mmmm furu.

Men ärligt talat så är det ju hur kul som helst att få tokrenovera från topp till tå när det ser ut så här??? Sätta sin alldeles egna prägel på huset från första början. Ni kommer få sååå fint.

O för fan. Absolut så kommer jag å våldgästar när det är party :)

Kan ju bli HUR KUL SOM HELST!!! Att äntligen få balla ur tillsammans med Niinis :)

Puss.

Anonym sa...

Jag känner igen de där bilderna, är inte det IKEA-katalogen från 1987? ;)

Anonym sa...

Ni ska nog få ordning på det där torpet! Men vad är det med alla människor som ska ha prytlar överallt??!!??

Ska definitivt kolla upp sista helgen i juni, kanske kan vi köra en kombo på Pendelgummans veranda?

Kram och ha en trevlig helg, hoppas solen skiner på dig oxå.