måndag, maj 07, 2007

Tittuut!

Efter några nätters sömnlöshet har jag inatt äntligen lyckats sova igen.... det är som ett lotteri llixom, ni skulle ju kunna börja betta på min sömn fr o m nu :) När lyckas hon sova en bra natt....

Aja, inatt var en bra natt, sova läääänge igår kväll..... sen lyckades jag t.o.m somna om efter maken väckt mig i soffan..... WOW!!! O så fort man fått sova kan tankarna samlas till en normal nivå igen.... en sömnlös hjärna är ingen vacker syn! :/

Idag har jag vart me mamsen på anställningsintervju i Uppsala..... tog med mig minstingen o köpte en massa trevliga skvallerblaskor o väntade tills mamsen va klar! Sen blev det IKEA...köpte 2 mattor, nytt påslakanset, 2 förvaringslådor, en löpare...... o Elliot köpte sig en rosa CD-hållare.... JAVISST! Allt i sin ordning....

Nu är huset fullt med folk i form av minimänniskor..... kompisar hit o dit..... :)

Nu ringer det, de e min kompis som jag alltid lyckas prata evigheter med!!! Tjing.......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att du får sova då och då. Jag vet hur jag blir när jag får för lite sömn och just nu får jag inte nog. Jag sover i snitt tio timmar per natt och är ändå alltid trött. Jag skyller på allergimedicin och jobb. Sover dessutom som en stock vilket jag aldrig gör annars.

Vad intressant med en anställningsintervju, blir lite smått nyfis. IKEA är aldrig heller fel, har inte varit där på evigheters evighet (känns det som). Jag tror minsann att det är innan jul....

En rosa cd-grej vill jag oxå ha!!

Må så gott och ta hand om dig och de dina. Kram

Anonym sa...

Ja, jag vill också veta mer om intervjun i Uppsala!!!! Vad är det för jobb???

Å så vill jag OCKSÅ kvista iväg till Ikea!

Massa kramar.