fredag, maj 04, 2007

Fredag fredag fredag fredag...... who cares?

Fredag.... o jag e på dåligt humör! Snark.... ingår väl i den här skitgrejen man genomlider...inte blir det bättre av att man va o hämta gubben på jobbet vid lunch o får höra "Tjena Flugan" när han hoppar in i bilen....... fnys, vadå bara för att man har stora silbrillor! Sånt där kan få mig o tappa hela humöret..... o ja, JAG VET att jag är känslig :) Känner väl bara att han kan va lite glad när man väl orkat göra sig i ordning en dag o tagit på sig ett par solbrillor utan o ge en sån jävla onödig PIK!! :( Aja....se karlar.....


Aha vad händer i helgen då?? Förhoppningsvis så får jag sova... jag har ju sovit hyfsat nu i några dagar för att inatt återigen ligga vaken o vrida o vända mig från 11-04....de e inte skoj kan jag säga...känns som hela jävla världen ligger o sover!! Dessutom vaknar jag klockan 06 o kan inte fortsätta sova..... blööök (cians uttryck)


Imorn spelar gubben i sumpan.....jag vill inte åka o kolla, känner inte för det bara...blir nog kvar här hemma jag....tralla tralla laaaa..va kul!


Igår va jag på akupunktur....fyfan så obehagligt de va igår...han mosa på med lite fler nålar o det satte en jävla fart i kroppen! Usch..... säkert därför jag va så orolig inatt...i alla fall så inbillar jag mig det!


Jaja...skulle behöva slagga men jag spar mig till inatt så jag är riktigt trött....större chans o somna okej då! SÅ jag tror jag städar lite istället.....


Förresten, bjuder på en bild på Theddes hamster... Elliot´s är nog inte fotad ännu!


Vilket väl sammanställt inlägg jag fick till idag! SNAAAAARK...sorry! Ha en god helg alla!!


Puss & Kram


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en skön helg nu och hoppas du kan sova gott inatt/KRAAAAM :)

Anonym sa...

Iiiiihhhh möss i huset. Uscha.
Men huvudsaken är att pojkarna diggar dem :)

Hoppas du fick en bra helg trots uselt fredagshumör...

Massa bamsekramar,
fru P