lördag, maj 26, 2007

IDOL 2007

Förlåt.....den här veckan har bara sprungit förbi!!!
Tänkte publicera lite bilder på min danskung som uppträdde igår..... Thedde är med i elevrådsstyrelsen så han fick oxå uppträda lite :-) SHIT va duktiga alla barn va. Jag hade ju ALDRIG ställt upp!! En del står verkligen o sjunger själva oxå... o så är dom fixade från topp till tå...sååå söööta!!
Elliot dansade ju med sin tjej...eller just ja, det va slut igen för tredje gången, no hard feelings mellan dom i alla fall. Tydligen så är dom kära i varandra igen o ska väl bli ihop.... efter att vi haft salong här hemma klockan sju på morgonen såg kärleksparet ut såhär, COOLA VA???

Här har vi då elevrådsstyrelsen som kör THE ARK! Galet bra... o lägg märke till sångarens bröstplatta a´la Ola Salo! :)

Här har dom satt igång då.......


O så fick stora grabben avsluta med bas!!

Jag är tokimponerad av alla ungar...shit va duktiga o modiga dom är! I publiken satt en mycket stolt och tårögd mamma kan jag lova!!

Mhmmm...lördag morgon o klockan är tio i sju! Morgonpigg som vanligt...nu ska jag nog sällskapa med stora grabben som är lika morgonpigg han!

Ha en underbar helg hörrni! Puss & Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en underbar helg du med :)
Förstår att du var både tårögd o stolt!

/Kramas

Anonym sa...

Åh, vad duktiga de är. Jag blir nästan tårögd av stolthet jag med.

/Kram

Anonym sa...

Nääää men herreguuuuuud så fina!!!! Jag dööööööööööör!!!!

Asså du måste vara så stolt att hjärtat dunkar ohälsosamt hårt!!!

Massa kramar!