onsdag, maj 02, 2007

Tjohoppfadderallanlej!

Jahapp...då var den helgen avklarad!

Valborg blev en lugn historia.... vi slappa hela dagen och sen var det middag hos ett par kompisar! Hon hade halvt som halvt eldat upp verandan när vi kom....grillfan hade vält o trallen brann när hon kom ut! Shit.... men, det löste sig finfint ändå!

Det blev elden och en massa sotiga ungar som sprang omkring, står man tillräckligt nära en långre stund så är man kolsvart i ansiktet... i alla fall så var mina pyromanungar det! Men men...dom brås nog på sin pyroman-mamma, jag har startat ett antal skogsbränder i mitt liv, hade en sån konstig period när jag va mindre! Helt hemskt...men de va grymt coolt då ;)

Hur ser veckan ut då..... Jodåsåatteeeeeeeee...... Inte mycket heller, som sjuksriven så funderar man nog mest på vad man ska äta, för nåt annat kul finns inte o göra! O det e ju bra när det nalkas sommartider, fan..... Jag har huvet i kylen hela tiden!! Närå....men promenaden är ju redan gjord, så nu är det väl hushållsbestyren. Har ju fått ihop lite extra energi nu när man får sova lite! Då vill man genast fixa o dona. O det gör jag...men bara så mycket jag orkar.....sen slappar jag för att hämta ny energi.... Ja, så ser det ut ungefär!

Jo, en viktig grej, jag har funderat på att att byta jobb.... kasta mig ut på markanden igen! Ja alltså när jag e redo igen....Jag kan inte ha ett stillasittande jobb med tanke på min alldeles utslitna nacke! De e ju den jäveln som gör att jag har dessa domnings/pirrnings sensationer har jag kommit fram till, eller i varje fall är den en stor bidragande orsak till det!

Få se vad det blir..... helst skuklle jag vilja he eget men..... då drar man väl i väggen innan man ens fått upp skylten på butiken:)

Ha de gött, kramisar

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha pyroman-nina...Och pyroman-cian...Jag är likadan..Jag är fascinerad av eld...

Vi missade valborg-brasan..men vi kom så sent från fisket..vi var trötta och frusna..


Hmmm eget?? Med vad? Dina kläder?
Men kan du inte börja i liten skala typ hemifrån och internet??

Hur går det med huset??

Pöss på dej...

Anonym sa...

jamen det var ju bra,att tänka på nytt jobb,kanon!
Du ska se att du hittar nåt annat kanske mera rörligt.

Har själv sökt ett nytt jobb men vet inte än om jag blir kallad...?

Kramen så länge,ska oxå sticka huvet i kylen o se om det finns nåt gott ;)

Anonym sa...

Vad spännande om du skulle "öppna" eget. Cians idé låter toppen. Har alltid drömt att att ha något eget jag med, men bara att typ driva åt någon. Hoppas på det någon gång.

Jag undrar oxå över huset, när ska ni flytta?

Kram

Anonym sa...

Gumman. Det lyser minsann livsenergi om dig serru. Du är på banan igen snart, det känns.

Å när du är där på banan for real så vill jag ta en latte med dig igen för jag tycker så mycket om dig och önskar jag stod dig närmare så jag fick träffa dig oftare.

Ehum. Nu blev det där värsta ego-grejen. Sorry.

Känns iaf superskönt att du låter välmående och har framtidsdrömmar och planer.

Puss på dig hjärtat.

niinis sa...

Cian: Eget skulle nig ha med sminket o göra...eller ett fik! Mmm.. det e sant, jag har alltid velat starta ett fik :)

Garbo: Fler kylgluttare ser jag :) Åh hoppas du oxå hittar nytt jobb, de e ju så synd om dig som jobbar nätter tycker jag!

Malliz: Du kan få öppna åt mig sen när jag blir "stor".... :) o ska öppna i hela välden :)

Pendlis: Lilla hjärtat....du står mig nära!! O du kan komma när du vill fast jag är "såhär"...
Tack för fina ord, massa kramar!!!!