tisdag, maj 29, 2007

Trappen o hårfärg!

Haha... ja, några härliga kommentarer angående stövelkastningen, haha!

Usch...jag håller på o rensar under trappen här hemma, under trappen måste va dom värsta förråden av dom alla?? Nån som har nå schysst förslag på vad man skulle kunna ha där istället??? Under vår ligger allt....ALLT o det är vidrigt, jag hatart! Damm.... CD-skivor....symaskin.....drickaback....... strykbräda.....ämen fyfan! Usch.... ska dra en brandbomb där känns det som...så de blir soprent!

Igår va vi o såg Pirates of the Caribbean...... jag somna! Det va en jävla film o va lång... så vid kvart i 9 började jag gäspa. Somnade givetvis, det är inte första gången...... o så vaknade jag på slutet! SNARK! Tänk att man pröjsar 70 spänn för o slagga...... :/

Idag står det inte så mycket på schemat förutom att gå till sjukgymnasten...... o så städa då! För det gör man ju varenda förbannade dag vad de verkar.... vädret suuuuger här oxå! Kallt o höstigt, är det inte vår nu???

Hörrni...jag klurar på o göra en jätteförändring med mitt hår! Jag såg en tjej i en AMELIA för ett tag sen som hade sådär riktigt jäkla rött hår! Morotsrött.... o så hade hon jättefin turkos skugga (favoritfärg) runt ögonen! Hon va så jäkla snygg.... nu e jag så sugen på o gör så oxå!! JAG BEHÖVER EN FÖRÄNDRING!!!!!!!!!! Så då blire till o avfärga mitt hår i omgångar...bleka lite o sen smälla på med rött! Jag e så suuuuuuuuuuuugen!! Måste planera in när det ska göras bara.... huuuu...det är ju en procedur det där! :-)

Nåja.... ska fortsätta med trappen.... må så gott!

P&K

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja fi fasen städa är tydligen mitt heltidsnöje! Jag spyyr snart på allt skit o bråte men nu så kommer äntligen snickaren med allt virke till altan i helgen så snart får jag oxå dricka vin o sola på altanen =)

Ja skitsnyggt låter det,håret :)

/Kram från en till frusen som sitter o huttrar.....

Anonym sa...

ja du..trappen är mitt skräphål oxå..Där under har vi en hel matplastuppställning..Samt en massa annat junk...Men det SKA bli fint nångång..med soft belysning och en liten myskudde och Vildings böcker

Låter skitsnyggt med håret..Jag gjorde precis en helrenovering..klippte av typ allt..Jag har inte hunnit färga än men det kommer...

Go for it

Kramen

Anonym sa...

Vi har lyckligtvis ingen trapp. Hade vi haft det hade den sett ut som din. Däremot samlas mycket skit i tvättstugan...

Jag är oxå sugen på ny hårfärg. Färgade mörkbrunt för ett tag sedan men mitt blonda hår under växer fram och det ser ut som om jag är gleshårig istället. I morgon blir det frissan och korta ner sen får jag se hur det blir. *sugen*

Hörde att Pirates 3 är riktigt dålig så jag skulle nog oxå somna om jag gick på den.

Må så gott och kram

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Klart du skall bli rödhårig!!! Jag har också frågat min frissa o hon sa just att det är värsta processen då jag måste bleka ner o dona innan... är också dödssugen på tokrött. Men men, får se när det blir av.

Har bytt adress för min gamla fuckade ur... hoppas du besöker min nya blogg på blogg.se

Puss på dig min kära vän /fru P

niinis sa...

Ja ni tjejer....projekt redhead är igång..... brrr! Detta kan aldrig bli bra känns det som! :(