måndag, maj 21, 2007

Bebisarna hit igen....

Tittut!

Den härliga måndagen är hääääär.......:/

Nåja, idag känns det lite bättre ändå för barnen kommer till oss idag, fasen....man kommer nog aldrig vänja sig vid att dom är hos sin pappa varannan vecka! Tack gode gud att vi har så bra kontakt pappsen o jag så att jag träffar barnen flera gånger i veckan.

Helgen har vart bra, i fredags blev det mamma o pappa med snask o film, lördagen blev det konfirmation med fika, sen hem o städa för att senare på kvällen få bli bjuden på käk o dricka lite vin! Igår satt man på fotboll hela långa dan, Elliot...minstingen har börjat spela fotboll!!! Ja, de e sant.... han som gillar tjejgrejer har börjat spela fotboll o tycker det e kul!! Igår var det massa matcher, så där satt vi hela tjocka familjen o titta när bebisen sprang omkring som en yr höna! :-) Näää...han är faktiskt jätteduktig för att inte ha hållt på speciellt länge....

Nää, nu börjar den här lyan vi bor i suga rejält.... känns helt kasst o städa eller ens göra nåt här eftersom vi bara längtar efter o få sätta tänderna i de nya huset!! Shit va de ska bli kul OCH JOBBIGT!! My god....rusta ett helt hus...PIUH! Men de kommer va värt varenda sekund!

Vad händer den här veckan då?? Idag kommer bebisarna som sagt, den största ska få gå in med ESK idag när de e superettan match! COOLT o få gå in med ESK herrlag liksom.. ;) Sen e de en jävla massa träningar o matcher. O hörrni...på fredag ska minstingen va med på skolans IDOL! Han ska uppträda.... förberedelserna e i full gång.... FULLT UPP!!!
Jag jobbar ju inte än så jag tycker bara de e bra att det händer lite.... börjar halvtid om en vecka!

Nu ska jag surfa runt lite sen blire till o möblera om i vardagsrummet att bero på att inte vilja göra nåt här hemma.... jag vet, jag e helt muppig!

PUSS & KRAM

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå jag vet hur det känns att längta o vänta...jag orkar knappt ta reda på skiten i köket längre iom att vi ska blåsa ur här hemmma,du vet stänker det nåt skit så är det inte så noga längre...;)

Mysigt med fotboll o lite idoluppträdande,min mysiga son ställde sig upp o rappade i 1:a klass inför hela skolan,du må tro han va söt tuff o jag stolt :)

Det märks att du börjar må bättre nu och lycka till med halvfarten på jobbet,kan kännas skönt att få komma igång lite utan att behöva stressa upp./Kram

Anonym sa...

Åh, ska killarna följa med spelarna ut på plan ikväll?? Fan, jag som ska på möte... det hade ju varit hur kul som helst att få se..

Ska ni dit och titta??

Förstår att ni längtar... ni är inte ensamma :o)).

Kram Ulrica

Anonym sa...

Vad skall lillkillen uppträda med för låt då??

Gud va roligt. Längtar till mina är så stora så man får kolla på uppträdanden o så...

Massa bamsekramar från fru P

niinis sa...

Garbo: Ja, haha... man struntar bleka tusan i allt här hemma... blää...

Ja, jag kommer va stolt som en tupp hur det än går känner jag, att han vågar...det hade nog jag aldrig gjort när jag gick i tvåan! :-) Kram

Ulrica: Jajamensan, vi ska dit o kolla.... synd att du hade möte! :-( Härligt o höra att det finns fler som längtar :-) Kramisar

Pendlis: Han ska sjunga en låt från en film, High Scool Musical heter den, en helt okänd låt som han lärt sig! Han o flickvännen ska uppträda :-)

Kramar i massor

Anonym sa...

Ja vad spännande med det nya huset..inte undra på att det är tråkigt att städa nu...

Nu har jag varit och klippt mej :)
Jag är JÄTTEkorthårig...Voi voi...

Har minstingen flickvän..vad gulligt :)
Ja snart är man där själv och ska bli svärmor hahhahahah..jag kommer bli en satmara..ingen är god nog för min son...hahaha

PÖSS på dej...

Anonym sa...

Men guuud va gulligt. Ta kort o lägg upp här sen!!!

Kramar.

Anonym sa...

Nä nu har hela veckan gått,faktiskt! ;)

Trevlig pingst gumman!
/Kramen