fredag, februari 15, 2008

Tjofadderittan lambo!!

Det är ett skämt detta!



Följande personer ligger däckade:

* Barnens pappa
* Syrran
* Husbandets brors sambo Eva
* Cia min kompis
* Mellangrisen Thedde, Minigrisen Elliot o suggan mamma




Soffan har mer eller mindre vuxit fast i ena sidan av kroppen. Vi har ett rutmönstrat märke på ena halvan. Vi knatar mellan sängen och soffan.....men igår lyckades jag göra en laxlunch till husbandet! WOOOOW...




Har en irriterande feber hela tiden som gör att man mer eller mindre känner sig lite sänkt! Thedde ligger sänkt och minigrisen Elliot är uppe o studsar trots knappt 38 i feber. MENMEN...så är det, vi biter ihop o hoppas att de snart är över! :)




Helgen lär väl inte bli så upphetsande, husbandet åker mellan affären och jobbet och hemmet. Han har lovat o fixa lite fredagsmys till svetthögen här hemma!




Eftersom det inte händer så mycket i mitt liv just nu så har jag inget annat att snacka om än alla dessa TV program!




Vad heter han nudå? Montel Williams...... han har ju ett medium som besöker programmet varje onsdag. En dam med kloliknande naglar, med en whiskyröst som får Bonnie Tyler att låta som en 4 årig flicka i falsett....hon heter Sylvia Browne, hon är ett medium. Jag är såå faschinerad av detta med medium..... jag tror stenhårt på det! Å jag vill tro stenhårt på det för då gör vårt leverne här på jorden att allt makes sense!!




Jag har svårt att få grepp om den här kvinnan...hon har en så nonchalant stil men ändå gillar jag henne så himla mycket. Hon säger allt rakt ut utan att hymla eller förfina.... hon är t.o.m med i vissa polisutredningar eftersom hon oftast får fram namn på diverse mördare. Henne skulle jag vilja träffa...ni vet sådär på tumanhand...sitta o snacka över ett glas vin. Frågan e om man skulle vara ett psykfall efteråt?? :)







Puss o ha en underbar helg alla!!






11 kommentarer:

Anonym sa...

Kollade jättemycket på Montel när jag var hemma mammaledig. Gillar honom skarpt! Han är dessutom sjuk fick jag veta, han har MS.

Hoppas innerligt att ni repar er FORT för Niinis skall ju vara en sån som struttar runt o förgyller o färglägger omgivningen!!

Puss o kram o trevlig helg!

Anonym sa...

Husbandet håller på och stretchar inför kvällens alla mysigheter. Ska nog fixa till det jag... :) .

Pangbruden sa...

Jag tipsar om Hem till Gården:-) Det kollade jag på när jag var mammaledig! :-) Men ärligt.. krya på dig!!!! Massa kram till dig

Anonym sa...

Fortsätt krya på dig och dina minigrisar därhemma.
Våra byggisar var hit idag och skyllde oss för att smittat ner dom med förkylning!
Det bjuder vi på svarade jag =)

/Kram skrutt!

Anonym sa...

Din önskan är uppfylld på min blogg ;) Ditt inlägg får jag läsa sen, nu måste jag till tvättstugan...

Anonym sa...

Ja fy fan för dagissmittor

men men..Jag lever och står på benen och då kan jag ta mej till jobbet...:(


har aldrig sett MW men när jag är hemma och sjuk är Star Trek på 6:an ett måste :)

Krya på er och PÖSS

Anonym sa...

Här har nog närmare halva kommunen råkat ut för influensan...bägge töserna är sänkta, men mig brukar den konstigt nog aldrig bita på...

Anonym sa...

Jag har en bild på bloggen nu om det fortfarande är oklart med videon. Ha det bra :)

niinis sa...

Fru P: E han??? Oj.... Åh tack mitt hjärta, vi vill bli friska för det här e inte kul alls!!! :(

Önskar dig detsamma gumman!! P & K

Husbandet: Hjäp, det där låter som man måste göra vuxengymnastik när man är sjuk o allt? Nä va?? Hahaha...

Pangis: Mmm...jag har dåliga minnen av den där musiken i början av hem till gården. Därför tittar ja aldrig... tack snälla för krya på häslningarna!

Garbo: Oj, ja den här jäkla sjukdomen verkar smitta som enlöpeld, herregud!! :( Tack Garbis!

Chris: Tack, men hittade ingen frå ruta :( Ahaaa..nu såg jag sista kommentaren, ska kolla!

Cian: Star tre, mellangrisen är en som gillar sånt...inte jag dick. Men ja har väl ingen talan, mamma får ligga o mögla i soffan utan favvoprogram....:( tavk gumman!

Mumrik: Förstod att du va en sån som aldrig blir sjuk, men hörru...det trodde jag oxå att jag var, tills i onsdags morse...:( då jag fick kaptulera. Å dt gjorde ont...be aware!

Anonym sa...

Yuck.. lägg till Micke, Denise och Thomas också så blir listan ännu längre :(((...

Hoppas innerligen ni kryar på er.
Kram
Ulrica

Anonym sa...

Mår ni bättre?

Love /Fru P