onsdag, februari 06, 2008

DREAMS

USCH....

...inatt drömde jag att husbandet och jag gjorde slut. Ja, det var verkligen gjorde slut fast vi är gifta...men vem säger att drömmar är så verklighetstrogna alla gånger. Han bodde i samma hus som en utav våra stormarknader....eeeh. COOP. Verklighetstroget som sagt.

Fan, hela dagen blir oftast helt skum efter en sån dröm. Kanske att man t.o.m dubbekollar på morgonen....

"Älskling, är allt som det ska?" liksom.... WELL det verkade vara som det skulle i morse!

Det var ändå en läskig upplevelse...jag tyckte att jag kollade klockan lite då och då och fortsatte drömma, en vaken/sova upplevelse! HUUUUUUUU......

Nu hörrni bloggers behöver jag hjälp med en sak, jag ska på en maskerad den 23/2...(ja, då vi har bloggträff på dan)..... temat är:

einar berg
Typ inspirerat av tennisfilmen s*m*a*s*h..... om någon har några idéer så ge mig dom gärna!!



Puss & kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

Själv drömde jag att hela Lidköping utplånades och jag var den ende kvar som kunde laga mat.

Knepigt värre...

Drömmer oxå ibland att jag och Johan gör slut och efter en sån dröm blir man helt knasig hela dagen, som du sa. Oftast glömmer jag bort det jag drömt men vissa drömmar stannar kvar i hopp om att aldrig glömmas bort.

Ha en trevlig askonsdag! Puss och kram

Anonym sa...

drömmar är skumma... läskigt att man drömmer vissa saker asså... undra va 17 allt kommer från

har också drömt hemska drömmar o vaknat upp o trott på allvar att det varit sant

iiiih. men du kan va lugn. det kära husbandet har världens finaste fru o lämnar dig aldrig :-)

maskerad = svååååårt.

niinis sa...

Mallis: Uuuuh...visst är det hemskt! Askonsdag? Vad är det? :)

Pendlis: Tack Pendlis, du är så sööööt.... Puss

Pangbruden sa...

Om ni bara visste vad jag drömde inatt:-)))Wow..!! :-) men min käraste blev nöjd när jag berättade för honom.. mannen i mina drömmar:-)

Svårt tema! enar Berg.. vem är det? Men i filmen smash ser väl alla ut som 70 talskopior på Björn Borg eller.. Pannband, vita tränga tenniskläder.. tror jag..

niinis sa...

HEJ Pangis!!! Hihi, välkommen...

Härliga drömmar det där! :) Önskar jag får några såna istället nu....

Ja, precis vad jag hört, tajta 70 tals tenniskläder, komemr bara inte ihåg hur tjejerna såg ut?! :)

Man får leta.....

Kram

Anonym sa...

Tjejerna hade korta tighta kjolar och pannband.. Pannbanden var viktiga! :-) sök på Helena Anliot hon spelade tennis och var Borgs tjej på den tiden.. Martian Navratilova var oxå en stor tennisstjärna.. vad jag kan va? :-) Ålderns rätt.. hahahah

Önskar dig "söta" drömmar.. eller rättare ssagt heta:-)

Anonym sa...

Askonsdagen är nog den första dagen på fastan som varar ända fram till påska!

Det är där ordet fettisdag kommer ifrån, det gäller att äta upp sig innan fastan.

Jag har sålt en himla massa semlor idag med och ingen annan än muslimerna bryr sig om fastan!

Tjenis och kram igen

niinis sa...

Pangis: Åååh...toppen, ska genast in o googla på det. Martina Navratilova känner jag igen, hon är väl lesbisk har jag för mig?! Hon var som en hel kral när hon spela tennis.... :)

Malliz: OKEJ, nu hänger jag med... vetdu? Jag leta efter semlor i hela stan igår, fanns ingen stans :( Jag som hade planerat o synda... skulle ha åkt till ditt fik istället!