onsdag, februari 20, 2008

Förstoringar

Nu börjar jag äntligen att känna mig bättre....mår jag såhär bra så är det snart dax att gå tillbaka till jobbet.


WUNDERBAAAR...


Idag har jag fått nåt gjort som jag klurat på lääääänge. Jag har äntligen fått iväg några av bröllopsbilderna på förstoring. FINALLY.... ska hänga upp svartvita bilder bredvid varandra i vårt sovrum.


Nu är det ju bara 1,5 år sen vi gifte oss.....host host. Bättre sent än ALDRIG!! :D














Så nånting..... hihi....
Hörrni!! WHATS UP angående lördag??
PUSS & KRAM

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh fina bilder...Den med tatueringarna skulle nog jag ha valt...

Ja du lördag..Vi möte rätt tidigt så slipper vi stressa hem
Tar du bilen eller?
Pendlis skulle kolla upp tåg!

PÖSS!

Anonym sa...

Urvackert! Jag blir nästan sugen på att gifta mig med KP för att få sådan där fina bilder.. Mitt ex o jag hade urtrista bilder.. gifte oss samtidigt som vi döpte den äldsta.. inte särskilt romantiskt mer praktiskt.. Gillade översta och nedersta bilden mest!! Ja jättefina!

Kram till dig i dag!

niinis sa...

Cian: Tack gumman!! Ja.... jag tar nog tåget, husbandet behöver nmog ha bilen...

PUSS

Pangis: Ååååh tack!! Ja gift er...det är ju det mest underbara som finns.... :D :D

Kramar

Anonym sa...

Jag vill oxå ha förstoringar på era bröllopsbilder ju, de är skitsnygga allihop. Ni är skitsnygga helt enkelt.

Puss

Anonym sa...

Ihhh så fina bilder!!!!
Kanonsnyggt alltihopa,fast jag skulle nog banga tatuera mig för man vet aldrig...forever love men som sagt mycket kan hända sade realisten...

Jag vill helst glömma våra bilder,2 tjockisar, vi vägde som mest båda två och stupid me trädde vita stay ups på mina feta vader ser ju ut som farmor anka...;)
Men helt ärligt att gifta mig var det mest underbara!

Pöss!

Anonym sa...

Shit.

Ni är så snygga att jag blir förbannad!! Fan asså.

Lördag min vän! Då jävlar skall det FIKAS o MYSAS o TITTAS i affärer o eventuellt SHOPPAS också. HE HE!

Mumsan, ditt tåg från din lilla stad går antingen kl 09:10 o då är du i stan 09:53 eller så går det ett tåg 10:10 o då är du i stan 11:03.

Your choice honey. Jag tar ju samma tåg som du men hoppar på stationen efter juhh.

Besos /M

niinis sa...

Malliz: ÅH TACK!! Hahaha, jag skickar förstoringar till dig me ;) hahaha... puss

Garbo: Hihi tack! Jadu, när vi gjorde dom så var det de sjävklaraste beslutet eftersom vi ändå hade bestämt oss att gifta oss..... sen så går det ju o göra en cover up ifall vi skulle komma på andra tankar på livets väg....;) Hahaha, farmor anka!!! Hahahaha.....:)

Puss

Pendlis: MÄH....*rodnar* svartvitt är tacksamt oxå ;) Åh toppen.... kanon att du kollat till Ninis! Vad tyckr du om 10.10 tåget??

Puss

Anonym sa...

Vi kör på 10:10 tåget! Puss.