fredag, februari 22, 2008

Dr Larsson hade goda nyheter!

Det var INGET fel på mig och husbandet. Wiiiieeee......

Husbandet hade ena riktiga hejjarsimmare tydligen, ja det ska va norrmän till allt! :)

Inget fel på niinis heller, kanske ett lite svagt hormonprov men det berodde ju på att jag gick dit fel dag, PUCKO....en dag sent.... o sen när mensen kom så var det så att det visade sig vara 2 dagar försent för det testet. Tog ett nytt i morse....

Så Dr Larsson som jag tyckte verkade vara en idiot till en början visade sig vara en väldigt mjuk och förstående Dr. Jag gillade henne massor när vi gick därifrån....

Nu ska följande hända:

* Första mensdagen ringer jag o får tid för äggledarspolning, vet fortfarande inte hur jag ska komma ur detta för det vill jag VERKLIGEN inte göra!!!

* Trombyl (blodförtunnande) kommer att skrivas ut och börjas knapras ganska så fort, detta för att förhindra eventuella proppar i livmodern som kan göra att det blir missfall.

* Sen ere bara o göka järnet för att bli gravida igen!!!!

Känner mig lite förvånad...vet inte vad jag hade väntat mig? Men det här känns ganska så okej... jag är upprymd och ser fram emot att börja försöka igen.....

....husbandet, nu får du börja akta dig igen, du som fått vila lite nu! :)

Fan va kul imorn..... tjejern, jag behöver hjälp att hitta 80 tals partykläder! :)

Puss & Kram o ha en bra helg!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhhh vad kul att höra....

Det är bara att tillbringa all ledig tid i sängkammaren med andra ord :)

Ja vi ses imorgon och hitta 80-talskläder bör inte vara så svårt..

PÖSS!

Anonym sa...

Är han norrman! Dom är ju praktkarlar! Du är bara att gratulera era barn kommer bli vackr och starka gutter og jenter! Gör spolning, och knapra på.. Njut av varandra och känn ingen press.. Bäbisar kommer när dom vill.. man får alltid dom barn det är meningen attman ska ha! Jag är lite fatalist när det gäller sånt.. Men snart ska du se.. Jätterioligas nyheter en blåsig trist fredag!

Kram

niinis sa...

Cian: Hihi...fniss, åh stackars mig som måste ställa upp! *ironi* hihi....

Puss

Pangis: Du har så rätt....dom barn som är meningen att mans ka ha, dom kommer till en. Detta är vad jag kommer sträcka mig till....funkar inte det här så har vi gjort det vi kunnat anser jag!

Ha praktkarlar! Hihi :) Jajamensen! En sån har jag lyckats få tag på! :)

Kramar

Anonym sa...

Klappar i händerna!!!

Jag visste det!

Nu är det bara att köra!!!

Vad exakt är det ni ska göra i morgon? *nyfis*

Kramis

niinis sa...

Mallis: Hihi...tack! Jo förstår du, jag ska på makserad på kvällen o behöver hjälp o hitta en outfit till kvällen.... annars blire shoppa, fika, babbla, garva o ja du vet allt det där... hade ju vart grymt om du hade vart me snärtan!! Puss

Anonym sa...

Stort GRATTIS till er "normala" :o).. nu håller vi alla tummar för att det snart blir ett litet liv till i magen!

Kram
Ulrica m. resten

Anonym sa...

ÅÅÅÅHHHHHHHHH helt underbart!
Jag är så glad för er skull... alla tummar jag hållit har inte varit förjäves :-)

Imorrn ses vi o SJÄLVKLART ska vi hitta 80-talskläder. Pissenkelt. Bara gå in på H&M eller Myrornas så är allt klart.

Fan, jag har ju en del hemma (ÄKTA VAROR).. ska jag rota lite?

Glöm inte mobilen imorrn baby, så jag vet vilken vagn du sitter i.

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Anonym sa...

Fan va nice! låter som jag ska käka trombyl jag med,ingen har sagt nåt om det till oss!

Ha så kul både m tjjjerna samt partyt/Kram!

niinis sa...

Ulrica: Fniss.... det normala ja! TACK snälla!

Pendlis: Tack för tummar!! Dom är värdefulla!! Tänkte vi susar in på H&M Devided o kollar...där är väl allt rätt 80 va? :)
Puss hjärtat, jag har mobilen med! PROMISE!

Garbo: Ja men lilla hjärtat, har INGEN erbjudit det?? Det är ju lite kontroversillt enligt vissa...ja, alltså vissa läkare påstår att det finns evidens på att det funkar medan många andra förringar funktionen. MEN, eftersom det inte är några biverkningar på trombyl så finns det liksom ingen anledning att INTE testa?!

Men guuud garbo.... du måste ta en diskussion med din läkare, ja alltså om du orkar o så? Jag vet ju inte hur Ni nu ställt er inför graviditet o så!!

Kramar till dig, we will miss you! Har ju itne träffat dig ÄN!!