måndag, februari 11, 2008

MÅNDAG

Tjooooooooooooop så var det måndag igen, jag har nog aldrig erfarit att en helg segat sig fram! Tänk om det kunde göra det nångång....



Helgen blev NAJS, i fredags blev det hälsa på lilla NOEL som är en alldeles färsk bebis. Han va sjukt söt och mitt bebis sug blev ju inte direkt mindre. Han luktade underbart...... mmmmm..... Mamman var en typisk trött nybliven mamma som gick på sina hormoner, sådär i 180.... Tänk, jag minns verkligen den där tiden så tydligt.

Lördag belv det match, vi spöa Lamadjurens AIK med 11-3...... kaboooom! Whiiieee...

Lördagkväll hade vi middagsgäster, skitanajs...... god mat och sen blev det galet GODA drinkar! Jag smällde ihop nåt o så blev det typ de godaste jag druckit!



GROGGRECEPT:
* 6 cl absolut VODKA
* 1 DL Schweppes Caprize....(eller vafasen de heter)
* 1 DL Apelsinjuice
* Krossad is
* Apelsin skiva

Glamorösare än så behövs inte.....
Matlaganingsbild, tror det är den enda som tagits nånsin, FAN jag som ALLTID lagar mat!
Jag o husbandet

Husbandets bror JOHN






John och sambo EVA




O så ville vi ju oxå pussas, hahaha, typiska fyllebilder!



Puss & Kram o ha en bra måndag!

9 kommentarer:

Anonym sa...

:)

Såg att Hus bandet ska spela på Hellbar den 23...
Då ska vi ju träffas inne i stan..Kanske vi kan göra efterfest där?

PÖSS!

Anonym sa...

Hur fasen kan du se skillnad på husbandet o brodern!?? ;)

Anonym sa...

Härliga bilder :)..

Garbo.. dom är lika nu, men du skulle sett dom när dom var små och sprang i kalasbyxor med hängslor på, med sina gyllene lockar.. då var dom ännu mer lika varann :o))..

Nu åker jag väl på kusin-stryk för att jag berättar det här :o))))

Kram Ulrica

Pangbruden sa...

Love is in the air.. eller snarare on the pic´s.. Jag gilalr och så Schweppes caribez till drinkar.. alltid gott och det tar bort spritsamken.. farligt härligt:-) Pöss

niinis sa...

Cian: Jaaaa....hihi! Det värsta är att jag ska på makerad på kvällen. Hmm..dålig planering av husbandet tyckte jag!! :(

PUSS

Garbo: Ja, jag kan säga att husbandets brors fd flickvän satt sig i husbandets knä några gånger istället. Jag har inte gjort bort mig nångång...inte än i alla fall! :)

Ulle: Fniss :)

Pangis: ELLERHUUUUR??? Hihi....skitagott ju!! Hade aldrig testat det tidigare! O det som tar bort spritsmak är ju livsfarligt... MUMS

Anonym sa...

..Jag får erkänna mig skyldig till dålig planering. *sorry*. Jag som också hade velat gå på maskerad :( .... Men frun i huset får klä ut sig för båda och göra en storstilad entré med afropuff och tennisracket medans jag skriker mig fördärvad i en mikrofon nånstans :) . / Husbandet

niinis sa...

Husbandet: Mmm...trist som tusan att du inte ska me, men som sagt.... jag står för utklädandet åt oss båda! Vi har släppt afropuffen nu....det blir troligen tidigt 80 tal. Babes med flätade band runt huvudet o sånt... :)

Puss

Anonym sa...

Ni är så snygga så man blir förbannad. Allihop. Usch.

Jag är INTE förtjust i söta drinkar men middagar o alkohol i övrigt är alltid trevligt ;-)

P o K

Anonym sa...

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det. Du hade inte behövt skriva att det var husbandets bror du hade på besök, det syntes lång väg. *ler*

Johan har en kompis som är sjukt lik honom, Pendelgumman och Cian vet, de har träffat honom. Det händer att jag har tagit fel och sagt nåt som var ämnat för Johan, inte Jonas som hans kompis heter. Till och med lika namn. Fan vad rörigt det kan bli.

Puss och kramis