lördag, februari 02, 2008

Lördagmorgon

.....vart vaken sen 4, gick o la mig 12. Goda råd på att få sova lite längre på nätterna....nån?? Grrrr, sömnbrist leder till irritation, känner att jag kokar inombords nu när ungarna inte kan komma överens om vilken kanal de ska titta på. Vilka bekymmer.....och en trött mamma har ungefär 0.001% tålamod med sådana viktiga diskussioner när man har ICA kassar under ögonen.

Har mina perioder med att vakna 4.... 4 måste vara nån speciell tidpunkt i kroppen. Då vaknar man av en överfull kissblåsa.... Jobbar njurarna speciellt mycket den tidpunkten elle?? Nåt jävla vajsing är det....

Gode gud, låt mig sova...jag är ingen bra människa när jag är trött.

Schemat:

Match
Överraska ungarna med bio i Västerås i eftermiddag, ALVIN & GÄNGET minsann.
Käka på nån trevlig restaurang
Sova i tid

Over and out!

Välkommen hem PENDLIS, i missed you!

PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Va söt du är. Tack.

O vilken mysig dag ni kommer ha. Överraskning m bio o middag ute. Låter helt underbart. Längtar till mina barn är tillräckligt stora för sånt mys.

Jag är inte heller någon bra människa när jag inte får sova. IDag är en dålig dag även för mig. Sov som en röv i natt då jag hade två sjuka flickor slickade vid min sida. Hostandes. Feberhallucinerandes.

NÄR SKALL DETTA SLUTA?

Puss min vän.