onsdag, februari 13, 2008

HOST....


Sjukanmäler mig härmed....


...febern kom o tog minigrisen och mig. Igår började minigrisen och jag inatt....minigrisen har legat i 40 graders feber. Jag som knappt tål 37,1 har 38 graders feber och känner mig totalt överkörd!


Huvudet värker, magen svider, huden ömmaroch hostan skär i hela bröstet....att gå på toa gör skitaont då man måste ta av sig brallorna som dras mot huden, VIDRIGT!!!
Nä, ska lägga mig ner igen..har inte gjort annat idag....


Puss och är det inte lite stackars mig så säg...??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman då,precis samma som jag o min hälft låg i,man tror man ska dö...eller nåt ditåt men håll ut om 1 v vänder det.

/Krya på er kramar

Anonym sa...

Kära du här ommer en trave bra tidningar, glass, sprit, magnecyl, alvedon, kärlek, choklad, och allt du behöver när det är mest synd om dig. För det är det!! Krya på digkramar från mig!

Unknown sa...

Stackars...Låg i det där förra veckan

KRAM!

Anonym sa...

Åh, jag hörde av sambon att ni var sjuka där borta... här kommer massor av krya-på-er-kramar!!

Behöver ni något så hojta bara till!!

Kram Ulrica