söndag, februari 17, 2008

Tackar som frågar Pendlis!! Gulle dig...

Neee.... vi mår inte bättre, nu har husbandet kapitulerat under febern oxå. Vilken sjujäkla influensa detta är hörrni....

Minigrisarna och jag är fortfarande sjuka, den ena minigrisen var hos doktorn o kolla lite prickar han fått. Men doktorn sa att detta är en vanlig virusinfektion, vila och dricka mycket var det enda som hjälpte... den kan även hålla i sig en längre period. Elliot har feberdag 6, jag 5 och Thedde 4. Få se hur länge till vi ska svettas och se ut som sju svåra år?

Har dessutom en sån jäkla hosta, träninsvärk i hela magen..... verkar ha bra tränad mage...NOT!

Inte alla som kommer i form efter en influensa??

Jag försökte men jag kan inte låta bli o snacka om melodifetivalen..... jag bara MÅSTE!! Måste prata om det jag fortfarande minns...jag ville nämligen lobotomera mig efter ryskans framförande så jag vet inte hur mycket jag fick kvar i skallen!!

Ola..... allas våra förutsägbara Ola, rösten blir lite falsk då o då...men en riktig discodänga rev han väl av. Dock inget i min smak så.... men jag spyr inte av o lyssna på det.

Ååååh.... Lasse Lindh,skön låt tycker jag....e blygis som gjorde sin grej. Han e nog sån som skiter i vad alla andra tycker. Jag kan ng tänka mig o lyssna på han i bilen. Nu gick det väl sådär men han har fått lite publicitet.

Asså...vänta nu?! Denna ryska "vart-har-jag-hamnat" brud gjorde så jag höll på o borra sönder vår soffa för att snabbt som fan komma undan. På riktigt är nog detta bland det värsta jag sett...... varför försöker inte hennes vänner stoppa henne att göra bort sig totalt? Hon kan inte ha några vänner.... det bara är så.

Pizzagrabbarna.....nämen kom igen nu. ALLVARLIGT! Thedde kommer komma hem, typ onsdag (om han är frisk) o ha den där jävla låten som melodi i sin mobil, o jag hatar dessa idioter som gör att vi föräldrar måste utstå dessa totalt intelligensbefriade låtar om och om igen. Den jäveln som släpper in sånt här i melodifestivalen kan inte ha några egna barn. Hur tar man sig in i den juryn undrar jag???

Carola o Andreas.... jaja, alltså....jag förstår att svenska folket liksom protesterar mot att skicka dessa två direkt till finalen eftersom det är så förutsägbart. Och faktiskt så tyckte jag inte att låten fick växa fram o bli en sån där draaagig låt mot slutet. Fan dom eldar ur varenda kanon redan första refrängen.....näää...andra chansen kanske var bra! Vilka lökar hon har Carola?? WOOOW...

Twinsen... helt ok låt. Lite väl likt MIKA ni vet som gör hit efter hit just nu. MENMEN, what the hell....

Jag älskade den drypande Sanna Nielsen balladen...men jag kommer tycka om den exakt 3 gånger till sen kommer jag spy på den. Jag funkar nämligen så...så när alla andra lärt sig att eventuellt gilla den så skruvar jag mig sådär olustigt när nån jävel vill höja lite på radion.

Jimmy Janson kopia går FETBORT......BORT BORT BORT BORT!!!

Piuuuuh, vad skönt...nu fic jad det ur mitt system. Såja...

Puss på er o h en fortsatt skön söndag!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Å stackars er!! Krya på er hörrni

ja melodifestivalen..Suck


jag tittade faktiskt på lets dance :)
och blev kär i han Tony :)

Pöss på dej

Anonym sa...

Ja men vi tycker ju preciiiis likadant juhh!

O du har också stajlat om din sida honey... vilka kreatörer vi är :-)

O nu får ni fasiken bli friska, det här går junte.

Har hört från flera håll att årets influensor är hästlängder ifrån andra då det är så långdragna o brutala.

Håller tummarna för er gos.
Hälsa husbandet o minigrisarna.

Anonym sa...

Ja, jag ser att våra åsikter verkligen går hand i hand. Vi skulle titta på Melodifestivalen tillsammans någon gång, jävlar vilken kritikbänk vi skulle kunna fälla ut.

Kram och krya på er.

Anonym sa...

jag har träningsvärk på ställen jag inte visste man kunde ha träningsvärk på, fyyyfan vilken jävla flunsa. nu e jag hos mami&papi och smittar ner dom lagom till dom ska åka vasaloppet! SCHYYYSST!

KYRA PÅ DIG SYSTERYSTER!

puss&kram!