måndag, februari 25, 2008

I love you GIRLS!!!!



Ååååååååh vilken härlig träff vi hade i lördags. Mina kära bloggiskompisar.....eller kompisar ska jag nog säga!




Pendeldamen: Där dök hon upp på tåget med sin smala nya kropp!! Fan så duktig du är gumman.... SNYGGT! Hon ser ut som en lysande sol. Piggelin brutta som e så jäkla rolig..... vi skrattar gott som fan ihop! :)




Cian: Superfräsch med nyfärgat mörkt hår! Läckra jeans.... oxå hon smalare än vanligt. Alltid så glad... du e kul!! Hon kan konsten o dra schyssta dräpare så man garvar läppen av sig..




Fan va kul jag har ihop med er, känns som tiden springer iväg när man sitter o babblar!




När ses vi igen????




På kvällen sen var jag iväg på den berömda maskeraden, tennis á la 80 talet! :)



Ha en bra måndag!!

Puss & Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Synd att jag inte kunde joina då på träffen.
Såg ju riktigt kul att gå på 80 talsparty!

Ha en bra måndag du med/Kram!

Anonym sa...

Åhhhh är jag dräpande?

Så roligt..Jag övar hårt ska du veta för att vara så där Annika lantzig

Pöss sötis...

Anonym sa...

Jamen ni var ju kalasfina!!! Äkta 80 tal, den sminkningen kunde du perfekt;-) kram till dig!

Anonym sa...

Sööööt. Tack gumman, jag rodnar lite...

O va SNYGGA ni var på kvällen sen. Blev ju skitbra juhh!

Ja när ses vi igen? Jag tycker din idé om middag o utgång i Vst lät riktigt nice.

Puss. Love you.