måndag, februari 18, 2008

LISTAN

En liten lista såhär en måndag när man fortfarande är hemma från jobbet, denna är tagen på Pangbrudens sida:

1) Vad gjorde du för 10 år sen:
Hmm, då var jag 25 år, hade precis märkt att jag var på smällen igen. Satt väl o storgrät eftersom jag precis kommit in på en utbildning och Thedde på dagis. Efter ett par dagar var jag överlycklig och spydde som en gris.

2)Vad gjorde du för 1 år sen:
Mådde skit, det var precis i krokarna när jag blev mer eller mindre utmattad..... usch, 2007 vill jag inte minnas knappt!

3) Godis jag gillar:
Choklaaaaad

4) Sånger jag kan texten till:
De flesta jag lyssnat på några gånger, att jag inte var likadan med läxor och skolgång....suck!!

5) Vad skulle du göra om du var miljonär:
Åååh...såklart lösa alla lån o sånt men först o främst skulle jag köpa drömtomten och låta bygga en drömkåk (trivs i vårt drömhus vi har nu men ni vet....), åka till Thailand (betala nån duktig person som kan bota flygrädsa), lösa de vänner som har de jobbigt ekonomiskt bekymmer, fixa en PT som hjälpte mig get in shape, låta ungarna åka preciiis vart dom vile i världen o göra vad dom vill, köpa ett skivbolag och lansera husbandets band.....m.m m.m. Finns ju 100 000 saker man skulle göra!!

6)3 dåliga egenskaper:
Hett temperament, envis som fan, hatar o förlora.

7) 5 saker du gillar att göra:
Åka slalom (jag längtar), resa...(fast jag längtar alltid hem), göra saker med ungarna jag vet dom älskar, snuggla me husbandet, umgås med roliga vänner....o sen finns det ju mycket mer men...

8) 5 Saker jag aldrig skulle klä mig i:
Midjekort kavaj med axelvaddar, korta jeans-shorts, stringbikini, pösiga jeans som är pösiga på fel sätt, dräkt.

9) 4 Favoritsaker:
Mina vita nike sneakers, min walkman grejja som jag synkar me mobilen (va heter de), mitt kombinerade vardagsrum/kök, min nuvarande parfym Ralph Lauren ROMANCE.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vad snyggt ni gör på era bloggar!

Jag "lånar" listan ;)

PÖSS!

Anonym sa...

Lånar nog också listan så småningom :)

niinis sa...

Låna på ni....:)

Anonym sa...

Kavaj med axelvaddar!! er mig sjutton på att eländet snart är modernt igen och dp kommer vi bära dom där tingestena med stolthet.. F-n vi är lättlurade :-)

Kram på sig!