tisdag, februari 26, 2008


Nu är den där tiden på månaden här...när det på riktigt känns som jag vill strypa nån jävel!


I morse vakna jag vid 4, kissnödig...snark tänkte jag..... då kommer man väl inte kunna somna om i vanlig ordning. Nope, mycket riktigt..... å det blev inte direkt bättre av att den där gråa jäkla hårtussen jama febrilt efter sällskap. Hur fan kommer det sig att man vill ha sällskap klockan halv 5 på morgonen??


Husbandet ledsna av jamandet och kasta ut han på gården..... det funkade i exakt 2 minuter. Sen jamades det för att komma in. Vi som sover med lite öppet fönster hör det ganska tydligt. Husbandet ledsna ur efter ytterligare 3 minuters jamande och tog ett snabbt men korkat beslut att släppa in hårtussen i vårt sovrum.


In i vår säng hoppar en blöt hårtuss med iskalla tassar. Jag, som redan lider av dåligt humör skuffar ner han på golvet, i samma jävla sekund hoppar han upp i sängen igen, denna gång kastar jag ner han. Husbandet hajjade nog läget när det gällde humöret, tog katten o drog till soffan o la sig.


Som ni kanske förstår gavs omsomningsförsöken upp.


Gick upp, och blängde jävligt snett på katten resten av morgonen.....


Jag är fet, uppsvullen mage, brösten värker så jag kanppt kan gå upp på morron, 2 finnar har invaderat min haka, håret står åt alla håll, jag skulle hellre ligga under täcket resten av dagen.


O den jäveln som muckar med mig idag ska få se på FAN!!
Återkommer när jag är på bättre humör hörrni.....


6 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det finns fler som lackar ur ;)
Då slipper jag ha så dåligt samvete då.

*Försiktig kram*

Anonym sa...

Det är då man önskar att nån jävel säger nåt dumt. Helst nån man inte känner.
/alis

Anonym sa...

Stackars lilla pissemissen.. han var ju bara gosig ju :(.

Vi hade Flingan som hängde utanför sovrumsfönstret i morse med en stor grå äcklig råtta i munnen.. hon var skitstolt och ville komma in.. glööööm det!!
Uäck.

Hoppas PMS:en går över snart :)).
Stor KRAM

Anonym sa...

Fler än jag som har en dålig dag..Wonderbar!

Om du behöver avreagera dej så ring nån kundtjänst eller nåt så du får gorma lite :)

Pöss

Anonym sa...

Du kan få min tokiga kattj-l att avreagera dig på:-) Vad gäller PMS kan jag trösta er med att det lugnar ner sig efter 40.. Alltid något positivt med att bli äldre.. :-) Puss o kram

Anonym sa...

I really, really, really, really, totally, completely hajjar va du menar.

Fy fan för MENS. Fy fan för hur jävla pissigt det är.

Jag blir också en riktig beeeaaaatch o det krävs jävligt lite för att jag skall lacka ur.

För lite sömn = världskrig.

Sån är jag.

O jag älskar dig för att du släpper in oss i ditt privata. Du är som jag, öppen som en jävla bok o jag tycker din blogg är sååå himla underbar att läsa.

Man kan relatera o bara tycka om.

Niinis is da shit!