fredag, februari 08, 2008

Mina 5

Wunderbara FREDAG är här igen..... aaahhh......sköna känsla. De flesta är gladare, piggare, försväntansfullare och kanske fullare.


Idag tänkte jag radda upp 1-5 listan:



1= 1 arbetsdag kvar till den sköna helgen....såhär ser inte skrivbordet ut idag dock, det är lite mer städat.... (detta är en gammal bild.:)



2= Jag skulle vilja köpa bruna linser igen....hihi... det är alltid kul o förändra sig. När jag o husbandet träffades så hade jag bruna linser första månaderna, när jag sen tog av mig dom och tog vanliga blanka linser fick han en liten chock, han trodde ju var en mörk skönhet..... :)



3= Jag vill bli 3 barnsmamma.... och längtar efter en sån här kula. Önskar så att husbandet oxå får bli pappa nångång!! Tiden får utvisa när och OM det blir nån mer bebis för oss!


4= Jag vill ha MINST 4 par nya jeans.......åååhhh..... men det ska jag itne köpa förrän jag tappat minst 5 kilo till! SEN SÅ!!


5= Ungefär 5 månader kvar till sommaren, hjärtat värker efter sommar, grilla, sola, bada och semester!

Puss & Kram på er!

13 kommentarer:

Pangbruden sa...

vi bokade semesterhus på Österlen igår.. SEN bet jag av en blomb!!! :-( Ska nog trörsta mig lite ikväll och bli om inte full så småberusad.

Kram o finfin fredag till dig! Hoppas alla din önskningar slår in!

Anonym sa...

Gu vilken härlig lista!

Du kommer bli 3-barnsmamma en vacker dag o husbandet kommer få bli pappa också. Det känner jag på mig så starkt att det inte kan vara fel...

Tre barn är inte så jävla lätt alla gånger kan jag säga men å andra sidan så har du två storingar så skillnaden är rätt stor ändå...

Jeans. Fråga min gubbe om jag får köpa ett par jeans till? Det senaste halvåret har jag köpt 8 par jeans!!! O jag vill ha meeeer. Ett par till blir det iaf inom snar framtid, o det är när vi skall ses. Ett par röööööda ska jag ha. Så är det bara.

Sommaren ja. Njae, jag är kluven. Jag är ju en sån där höst- o vintergris men visst ska jag erkänna att sommarn är härlig på sitt sätt.

Jag vill OCKSÅ testa att ha helbruna ögon någon gång. Typ hasselnöt, som färgen heter. Vore kul att testa att ha ett HELT öga brunt ;-)

P o K min vän.

Anonym sa...

Ha ha Pangbruden är för jävla rolig... "sen bet jag av mig en plomb"...

niinis sa...

Pangis: Haha, vafasicken...kan man ha en sån jävla otur?? Ja...lite småberusad skulle jag oxå vilja bli när man gjort det! :( Men va tusan, tur du hann o beställa resan innan plomben drog! Så får man tänka! :)

Kram o önskar dig detsamma!!

Pendlis: Vad gullig du är, ja jag ber verkligen för att vi ska få en knodd.... lääängtar! Ja, jag tror jag kan få underbar hjälp av dtorebröderna som är sååå underbara med små barn. Hihi...VA 8 par?? SHIT.... neee...jag har legat på is, som tjockis är det inte lika kul med jeans!

Du som har så speciellla unika ögon ska ha dom som dom är...men jag förstår att du kanske vill prova, det e skitkuuuul! Bara beställa på nätet... :)

Puss mitt hjärta

Anonym sa...

Buhää..Jag VILL byta mina bruna mot vackert blå..
Men är så mörkögd att blåa linser skulle bli så tjocka att jag inte skulle kunna blinka!

Du kommer bli 3barnsmamma jag LOVAR!

Jeans ja! hur många par har jag?..Föör många..får inte köpa ett par till...Jag måste köpa tröjor istället...

PÖSS på dej och ja snart kommer sol och värme..Snart är vintern slut!

Anonym sa...

Ja vintern kan man inte klaga på i varje fall,idag kunde man knata ut utan tjocka bylsiga plagg,när kunde man gå ut i kofta i februari sist! :)

Ja knodd ja...det är min stora stora sorg i livet att vi inte kan få barn på naturligt sätt,it hurts! :(

/Pöss o kram och håller alla mina tummar för att din kula kommer växa trots viktraset ;)))

Anonym sa...

Jag håller ALLA tummar för att det snart blir en bamsebula på magen.. och mina ungar tar gärna emot en ny liten syssling :)

KRAM på härliga fredagen.
Ulrica

Anonym sa...

Husbandet har läst :) !! Ikväll åker grisbonden Charles-pettro hem... No more cha cha for you pig uppföder mään who has varit med on a dokusoap whit mera grisar then on Big Brother. HEJA TONY " futt arrbäte" IRWING !!!!

niinis sa...

Cian: Jooorå, det finns grymt bra täckande linser som kan få dina bruna o se blå ut, i promise!! :)

Garbo: Nää, det är ju ingen vinter, just därför kan det bli sommar nu känner jag för det här velandet kan jag vara utan.

Vet det där med bebiseria.... förstår att ditt hjärta blöder. Skulle vi få den domen skulle mitt oxå göra det... usch! Det är så orättvist i den där världen..:(

Ulle: hihi, ja jag har inget emot att få ge dina barn en liten syssling.... hoppas detkomemr bli så så småningom! Kram

Husbandet: Jaha, då hade du vart här ser jag... finns ingen annan som kan skriva sådär mer än du! :)Du snackar lets dance medan vi andra snackar om helt andra saker. Haha, du e rolig... puss påre!

Anonym sa...

Pangis igen: Lagen om alltings jävlighet säger mig att om du köper de mest perfekta smala jeansen som du älskar kommer du blir gravid på stört! Allt för att du inte ska kunna ha dom jeansen på dig innan dom är omoderna..Lycka till gumman!!!!!!

niinis sa...

Pangis: Hahaha...ja, då drar jag o köper dom direkt! :)

Näää..vi ska till doktorn den 21:a o få vår dom. Har gjort utredning nu så då får vi svar på om de hittat nåt vajsing!

Håll tummar!

Puss & Kram

Pangbruden sa...

Jag håller dom hårdare än hårdast! Pok

Anonym sa...

Här är det bloggaction på hög nivå. Missat flera dagars inlägg ser jag. Shit...

Kul med tidningen och hon som hörde av sig från Stooockhooolm. Jättefina sminkisar du hade gjort.

Jag är oxå säker på att du kommer bli en trebarnsmor någon gång, lika säkert som amen i kyrkan.

Jag köpte ett par nya jeans förra veckan i just Stockholm, skitsnygga från Vila. Jag tömde däremot garderoben och konstaterade att där låg supergamla jeans från typ 98 som jag inte använder. Förhoppningsvis får en tonåring i Ukraina bära mina fina, men gamla, Ralph Lauren jeans. Det är fan inte illa...

Inför lagen om nya jeans varje månad! Jag är på!

Vill oxå ha sommar!

Ha en supermysig helg och en stor kram till dig.