torsdag, februari 21, 2008

Storyn från livet

Host host...sitter på jobbet, finally! Det är skönt när gubbarna blir lite glada när dom ser en igen..... :)

Inget känns på riktigt när man går hemma i raggisar och nån sliten t-shirt. I morse fick man gå upp o sminka sig lite.....fixa barret o sånt, man blir som en ny människa ju!

Husbandet är hemma o måste krya på sig lite......ungarna är bra nu! ÄNTLIGEN.....hela sportlovet höll ju på o gå åt pipsvängen.

Hörrni, jag fick höra en rätt fantastisk sak.....hmrpf, på DR Phil!

* Det finns 10 avgörande ögonblick i varje persons liv som färgat Dig till den personen Du är idag.

* Du har valt 7 avgörande vägar i livet för att bli den personen Du är idag.

* 5 personer har påverkat Dig i någon riktigt till att bli den människan du är idag.

Jag tänkte börja med att försöka staka ut personerna.

Dom jag tror att det är!

Året var 1984, det fanns 1 person........ som jag än idag ryser av att träffa. JÄVLA Therese. Hon har gjort mitt liv surt med råge när jag gick i högstadiet. Jag blev ihop med en kille som hette Andreas (kallades för Reas) från en annan skola när jag gick i sjuan. Jag var sååå gaalet kär i han. Jag var alltid lite rädd att träffa honom iofs eftersom jag visste att han hade legat med tjejer, själv var jag oskuld. Dessutom hade jag lite strängare föräldrar än många andra. Jag hade tidigare tider att va hemma på o.s.v En kväll när hela ligan hade samlats på grundskolan i vårt område (vi var ju moppegänget på den tiden) så hade JÄVLA Therese stött på min Andreas. JÄVLA Therese var nämligen så, hon stötte på allt och alla....och hon låg med allt och alla. Jag var givetvis hemma eftersom det var skoldag dan efter... JÄVLA Therese hade stött på min Andreas och åmat sig så till den milda grad att min Andreas följde med henne hem. Hem till hennes otrygga hem, hennes pappa gick det massa konstiga rykten om...tex att han fifflade undan en massa pengar. Fifflarfarsan kallades hennes pappa. JÄVLA Therese och min Andreas låg med varann den kvällen...... min andra kompis Lisso som var med i gänget skvallrade för mig samma kväll.

Min värld rasade samman. 3 orsaker till det......
JÄVLA Therese tog min Andreas
Andreas var med JÄVLA Therese för att hon var mer villig än mig, inte lika tråkig som mig för henne fick man ligga med.
JÄVLA Therese gjorde att jag aldrig mer skulle lita på en kille till 100 %

Hon har färgat mig en hel del i det fortsatta livet. Jag har aldrig och kommer aldrig att säga att "Han kommer aldrig vara otrogen mot mig...." Hade jag låtit mig knäckas på den tiden hade jag säkert blivit ett offer....ett knull-offer som låg med alla killar för att jag trodde det var så man fick killar att älska mig. MEN..... det lyckades inte JÄVLA Therese med, hon var sån...... inte jag.

Det var 1 person.

Jahapp...annars så ser jag fram emot lördag så in i tusans mycket!

Puss & Kram

8 kommentarer:

Anonym sa...

Den där jävla Therese är en människa jag hoppas du stöter på när hon sitter i kassan på Jysk..OM du nu går in i sådana vidriga butiker!


Pöss på dej

Ses på lördag ;)

Anonym sa...

Jag tror den däringa jävla Therese är förbrukad idag o haltar omkring på kryckor inne på konsum i frysdisken letandes efter reapriset på datumförbrukad mat o rosslar o hostar som värsta fyllekärringen,sitter säkert o hänger på pizzan till dom stänger oxå!

/Kram

niinis sa...

Cian: Hahaha.... har träffat henne, vet att hon har 2 barn....o hon ser lika elak ut som hon alltid har gjort! BIATCH!

Puss

Garbo: Minns att hon hade en rätt osymmetrisk kropp...jättesmal midja o en riktig ladugårdsvägg till ärsle....
Berikande detta o prata strunt om JT! (jävla therese)

Anonym sa...

Jag har en jävla Ing-Marie i mitt liv.. 1984 var min pojkvän sen ett år tillbaka otrogen med den där jävla IMS..när jag var på KRETA!! Jag avskyr henne än och HON är det inte det minsta synd om. Hon började senare att arbeta på WASA bröd i Filipstad.. Ha!!

Fasst som vuxen arbetandes med tjejer och killar som är sådana jävlar har jag fått en annan syn på dom.. Numera tänker jag Stackars Teherese, Stackars IngMArie.. dom kidsen har det inte lätt och jag vet idag att dom gråter sig till sömns på kvällarna, och avundades "oss" allt. Det var därför dom gjorde som dom gjorde.. Puss till dig..

Anonym sa...

1981 var det.. inte 1984..

niinis sa...

Pangis: JÄVLA Ing-Marie subba!! Tänk... att man minns dom sen resten av sitt liv, energin är inte värd att läggas ner på dessa kossor!! :(

Puss för att vi e så bra! :)

Anonym sa...

Här dyker husbandet in med sin vita morgonrock ch krulliga vanilla ice frilla...i know...hotter then hell itself ( inte enligt frugan ;) ) JÄVLA THERESE !!! HOW YOU DOOIIN´

niinis sa...

Husbandet: Jag kan se både dig och frillan framför mig...har ju stirrat på er de senaste 8 dagarna :( Hahaha.

Puss