tisdag, februari 12, 2008

Oh yeah...orgasmbra!!


HÄR HAR NI EN SÅ KAN HANTERA GURAN
MARK TREMONTI







VILKEN JÄKLA RÖST HAN HAR!!!
MYLES KENNEDY

OH HOLY LOOOOORD SÅ BRAAAAA DOM ÄR!!!
Igår fick man minsann njuta av dessa herrar, åh vilken skön musik detta är!! Å hans röst med denna musik gör det helt outstanding! Tyvärr så var han sjuk och rösten höll på att paja, trots detta fick man njuta av hans underskönt grymma röst emellanåt, det han pallade.....
TACK HUSBANDET FÖR EN JÄTTEFIN JULKLAPP!!!


Kan erkänna att jag kände ett litet sting av avundsjuka när jag såg att hans fru stod brevid mixerbordskillen o sjöng med i varenda låt. Dessutom avfyrade han ett " I LOVE YOU" till henne på slut-tampen! Hon log ett brett leende och såg jättekär ut....

Jag skulle oxå jättegärna leva ett sånt liv lite då o då.... åka på turné me husbandet, sova hotell, äta hotellfrukost, flyga vidare....shoppa lite, kolla runt i världen, ha med en liten nanny som tar hand om ungarna när det behövs. Stå o sjunga med i alla låtar och kolla när han avfyrar ett I love you till mig.... till alla tjejers OCH killars avundsjuka!

Nu åker husbandet iväg..... hamnar på ett sunkhak nånstans i mellansverige, husbandet e jättesliten eftersom han först jobbat en 8 timmardag, repat flera gånger den veckan dessutom riggas allt av bandet.

Sen gäller det att hålla ångan uppe...spelar ingen roll om det är 2 st eller 2000 st i publiken.

Till råga på allt får dom inte en spänn betalt! Utan får pröjsa soppa o hela skiten själva...ibland får dom faktiskt mat o obegränsat med bärs....men den kan dom ändå inte dricka eftersom dom faktiskt är rätt seriösa.

Men en sak kan jag få samma.....jag kan sjunga me i varenda låt (o det kan jag faktiskt) och sen kan husbandet avfyra ett I LOVE YOU....men det har jag inte fått........än......

Puss påer...... och ROCK ON!!!!



9 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va ballt! Jag har tjatat o tjatat på min gubbe om billeter till Iron Maiden år ut o år in,och i år skulle jag få men då fick han inte tag p¨å nån!! :(

Men jag har diggat o vart fjärilsbetuttad i Ian Gillan i hela mitt liv och till slut fick jag vad jag ville nämligen en kram ta han i hand och stå o prata och autografen!!! :D
OH YEEEESSSS!
Det trista e nu bara att denna läckerbit förvandlats till en gammal gube som blir mer o mer lik Bobby Ewing i utseendet ;)))

/Kram!

niinis sa...

Garbo: hahahahahaha, bobby ewing, hahahaha...faktiskt! :D

Kram vad du e rolig!!

Anonym sa...

I LOOOOOOOOOVE YOUUUUUUUUUUU !! /// HUSBANDET

Pangbruden sa...

Jag som inte ens fick följa med och se svenIngvars i julas.. ;-) Pok

Anonym sa...

Jag är grön av avund och tänker låtsas som om jag inte läst dagens inlägg alls.

*surar*

niinis sa...

Husbandet: Love u 2...

Pangis: Hahahaha, sven-ingavs ska vara bra ju, har aldrig sett do live ;)

Malliz: Hihi, fniss.....

Anonym sa...

vänta lite nu... gitarristen var ta mig FAAAAAAAAAAAAAAN det snyggaste jag sett!!!!!!!!

Mia sa...

Instämmer med Mallis

niinis sa...

Pendlis och ALIS:

Era små karltokiga kvinns, hihi...men jag säger kanske inte emot direkt!! :)

Puss på er!!