onsdag, januari 30, 2008

ZZzzzZZZZZZZZZZzzzzzz.....



Åh lord..... jag är så sjuuuuuukt trött idag!! :( Inte många timmars sömn inatt, kan tro det varit fullmåne men det var det väl inte antar jag, bara sovnojjan från helvetet!



Har ju förr tagit upp att jag vill att mina söner inte ska uppfostras till några mansgrisar med skitiga kallingar, pizzakartonger och sopor liggande i sina hem (för my god, såna finns.....jag lovar). Jäkla ÄCKELPÄCKEL!!! Sen får det ju inte gå till överdrift, FÖÖÖR pedanta killar går ju FETBORT, uäk så jäkla avtändande...... JA jag vet, vem säger att det är lätt att fårstå sig på kvinnor?!


Igår började det berömda schemat! Shit...det här låter sådär österländskt nästan, känner mig som Hilda med knut på skallen, förkläde med snörpt mun som aldrig ler som haaaaaatar småpojkar. Eller som en ukrainsk gympalärare som piskar sina elever när de inte klarar av att gå ner i split!


SÅ är det INTE!! Schemat har 3 sysslor förlagda på en hel vecka. Dammsuga, städa sitt rum och plocka i och ur diskmaskinen.



Elliot gjorde syssla 1 igår, plockade i och ur diskamaskinen...å han tyckte det va jättekul! Får se hur länge han tycker det?! :) Han va skitaduktig, jag assisterade givetvis.....men oj vilken diskplockarpotential där fanns. Får hoppas att han inte lägger hela sin karriär där bara......;)



Nu ska jag sitta o försöka vakna till så gott det går and GET BACK TO WORK!!!

Inga kommentarer: