tisdag, januari 29, 2008

Tursiffror??

Jag undrar om det fungerar? Alltså, kan nån säga att JA, JAG HAR EN JÄVLA TUR SÅ FORT MIN TURSIFFRA ÄR INBLANDAD!!

Jag har haft en tursiffra sen jag var liten, det är siffran 6! Hur mycket tur har den gett mig egentligen? När jag tänker efter ordentligt, så minns jag att på Bingolotto nångång när jag sagt att jag skulle öppnat låda nr:6, så har färgfemman funnits därunder. Är det tur? Det är ju liksom inte jag som ringt in och fått lådan.....

När jag stod i mål i innebandyn så hade jag 26 som siffra. Nr 6 var redan upptaget av en utespelare..... men när jag tidigare spelade som utespelare så hade jag nr: 6. Gav det mig nån tur? Det jag vet är att jag är väldigt skrockig när det handlar om sport, såna där sjuka grejer som att ta på sig högra dojjan först, att gå in i målet med högersida först och att alltid ställa sig på ett speciellt sätt vid start av matchen hör ju till vardagsmat för mig.

Nu tippar vi stryktips på jobbet och ska väl framöver tippa lite andra saker oxå. Jag vet att när jag ska tippa hästar tittar lite extra på häst nr: 6......

Måltipset så tror jag alltid att match nr 6 ska vara med.

Ja ni hajjar.....

Men nu funderar jag faktiskt radikalt på att byta siffra, jag e sugen på siffran 7! Varför vet jag inte men den känns bra, det är ju en allmän tursiffra liksom. Men när jag tänker efter så var året 2007 helt kasst för mig!! SÅ nääää....det blir inte 7 kanske.

Nog om det....

O hörrni, jag har inte rökt på idag...även fast det kanske verkar så!

Puss & Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi jag hoppas du inte röker ner dig idag då ;)

Nä jag har nog ingen tursiffra som jag återkommer till...

/Kram o ha en fin dag

Anonym sa...

NR 8 ..hurra !! / Husbandet