måndag, januari 21, 2008

HELGEN:

PÅ riktigt....

.....så var det århundraden sen jag mådde så skit som igår! Jag var bakis som efter en redig festarhelg i sälen. Ändå drack jag 5 små öl i lördags.....vart i skogen har jag lagt min festartarm? Supit bort den kanske....:)
Jag o maken festar ju hemskt sällan numera. Vi har ju blivit TV/soff/mat fantaster... Sen kan vi ju tänka oss lite kalas om det är nåt vi tycker är vettigt att gå på. Men igår så kom jag ihåg ytterligare ett skäl till att inte festa!

Nämligen detta:

Hän kräktes...o jag låg o ojja mig i soffan till sena eftermiddan! Ändå märks vår ålderskillnad när han klär på sig efter kräksessionen o drar o lirar en innebandymatch!!!!! Jag hade ALDRIG klarat det. ALDRIG NÅNSIN! Dessvärre så stukade han foten riktigt illa så nu har lilla pojken väldans ont.

Summering: Gammal KLOK o bakis eller ung DUM o stukad fot.

TÄVLINGEN:
DOM VANN!!!!! *STOLT*, ja CAVUS alltså. Den som slutligen vinner hela skiten får en USA turné och skivkontrakt, men....hmrf...det är långt kvar dit! Men man får inte tappa hoppet ju...nån måste ju vinna ändå liksom!

BARNEN:
Elliot kom hem glad och stolt igår. Han hade minsann INTE åkt i nån barnbacke utan i vuxenbacken o bara ramlat "6, 7 kanske 9 ggr" som han uttryckte det.

Thedde skickade mms på sin mundering inför Palermo matchen i Italien, de va tröjor, halsdukar o kepsar....dessvärre vann inte hans Italienska lag utan torska med 3-2, det hade vart en ordentlig upplevelse.

BEBIS:
Igår så kom han.....bebisen vi väntat på. En av mina bästisar fick en lite gosse igår natt. 12 minuter över 12 föddes han o är söööööt som socker. Välkommen till världen!



Puss på er!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag stukade bara för att du ska få ta hand om mig ikväll. Mat serverad på magen. Kall handduk i pannan och favvisprogram på TV :o). Stackars mig... ;) / Hus bandet

niinis sa...

Hjärtat...jag veeeet! :) Å det ÄR synd om dig....jätte!

Puss

Anonym sa...

Hälsa till Tony att jag håller tummarna för att det går bra i tävlingen i fortsättningen.

/Ulrica