fredag, januari 25, 2008

Idag vill jag börja med att varna känsliga läsare, idag blir det ett intimt inlägg, är du känslig slutar du läsa nu!!!

Simmarprov = CHECK

Det gick bra, maken tog nåt slags snabbhetsrekord tror jag. Duktigt husbandet!!! :) Jag är stolt över dig......o bra att du vet när du ska vara snabb o inte snabb när du INTE ska vara det. Tjihooooo..... :D

Tydligen har jag totalt fått fel uppfattning om det där med att lämna simmarprov, jag trodde ju att det skulle va ett mysigt rum med dämpad belysning, ljudisolerat och en del porrblaskor. Kanske en TV så man har möjlighet att slå på en porrfilm om det går trögt.

NOPE, det var som en toalett med ett handfat och en slummig skinnfåtölj...okej utan själva toastolen då! Inga porrblaskor...ingen dämpad belysning.... o framför allt så var det inte ljudisolerat, det var t.o.m. en springa längst nere vid dörren så man hör när folk går förbi utanför. Stackars dessa killar som har problem, som inte pallar då?? Hur gör dom?? Får man bjuda in frugan i det där trånga rummet då...eller blir det ett eget rum att låna då? Tur vi inte behövde ta reda på det..... fy fan, det hade vart pinsamt!

Istället satt jag i väntrummet o bläddra i blank tidning, när jag precis kommit in i en berättelse kom maken ut. Lite rosig på kinderna o såg väldigt stressad ut... jag började givetvis fnissa innan jag kom ut från väntrummet som var fullbelagt. Det visade sig att det var just därför maken var så stressad...för han känner mig så pass bra att han visste att jag skulle börja flabba så fort jag såg han!

Nåja, nu var det förbi..... mina provtagningar startar på torsdag! HUA....

Förresten så blev jag o min kompis intevjuade av tidningen Må Bra igår... så i slutet av April får ni köpa tidningen om ni är intresserade av vår berättelse!!

TREVLIG HELG!!

PUSS på er!

3 kommentarer:

Unknown sa...

*fnissa*

*fnissa*

*fnittra*




Jaaaaa fan vad kul om ni också åker till Romme imorgon!

Pöss!

Anonym sa...

Lite roligt faktiskt.

Hoppas dina provtagningar oxå går bra.

Ska hålla utkik efter Må Bra.

Ha en supertrevlig helg du med. Kram

Anonym sa...

Gumman o husbandet då.
Ja min stackars make fixade oxå detta utan mig och han fick med beröm godkänt o mer därtill...=)
Det e ju jag som e problemet...men nu har vi kommit på en annan lösning och vem vet jag kanske avslöjar vår plan nån dag ;)

Sug o svälj God helg!
ja vinet då såklart! vad trodde du! :D)))