onsdag, januari 23, 2008

r.i.p HEATH!!!
Helt vanlig onsdag.....grå o jävligt tråkig! Inte ens TOP MODEL är på väg att starta..... Nee, vad ska man ta sig till? Ut på en promenad när jag kommer hem kanske vore på sin plats..om det inte vore för att mina lurar till min mobil e så jäääävla kassa o alldeles för stora för mina minihål till öron! Dessutom är de ännu mer hopplösa när jag ska försöka ha mössa på mig, Å IDAG ÄR DET MINUSGRADER!!!! Kan ju inte lyssna på alla mina braiga låtar då!
O JAG E GIFT MED EN MOBILFÖRSÄLJARE
Å andra sidan har han skaffat många andra fina saker till oss, en stationär dator.... en fin laptop o säkert en himlans massa mer som jag inte kommer ihåg nu när jag är irriterad över dessa lurar som suuuger!
Aja, jag biter ihop o fortsätter jobba istället innan det här blir way too gnälligt
!
Puss

4 kommentarer:

Anonym sa...

Aj aj aj !!! NYA LURAR BESTÄLLDA /!!! Hus bandet

Anonym sa...

Gillar det där hus bandet du har ;-)

Dina ord - hans plikt.

Puss o kram i massor.

Anonym sa...

Tur för dig och ditt husband att det inte säljs mobiltelefoner och abonnemang på det där prackande sättet på ICA.

Pöss och kräm

Anonym sa...

Sicken kille du har! :)