torsdag, januari 31, 2008



Jag går o klurar på att tatuera mig igen....




...jag behöver en nystart! Eller kanske ett avslut på ett jäkligt sunkigt 2007! Så jag ska ha en blomma på min kropp....som symboliserar lycka, att leva livet och skita i allt trist!! SYND bara att jag inte är nån höjdartecknare! Hade jag vart det hade jag ritat en själv, för jag har den liksom i skallen men får inte ut det på papper.....




Här är lite av vad jag menar.....




Jag har nog visionerat den i gråskala..... men eftersom mycket har känts så grått i mitt liv så tänkte jag att jag kanske skulle panga på med en färg! Nån skön röd färg...jag älskar ju rött.
Typ som den här.....inte så rosa, mer röd!!!
Ifall ni nu springer på nån vacker blomma så hojta gärna till eller skicka en bild på den till mig så kanske jag får ytterligare idéer!
Puss på er

Inga kommentarer: