fredag, januari 11, 2008

Fredag is heeeeeeeeeeere....

Första fredagen sen jobbet starta, fan så skönt... Dessutom börjar favvoprogrammet lets dance! Yihooooooooooo... Maken har vatr skitsugen på o kolla på National Treasure som har premiär nu idag, jag bokade biljetter åt oss o skulle köra en liten söt överraskning (som den goda fina fru jag är, jööö). MEN SHIT, jag kom ju på att let´s dance börjar idag....ALDRIG I LIVET jag går o får ont i ärslet på en bio då!! NOPE... Det fick bli söndag istället! Men då kom jag på att jag ska på tränarmöte, så antingen får maken gå me sina bror eller snällt vänta till frugan kan?! Aja....

Va in på fruP:s blogg en snabbis o läste, AJAJAJAJ...... shit! Jag är nämligen själv i det berömda träsket, PMS-träsket, HÄX-träsket, BITCH-träsket; VILL SLÅ IHJÄL NÅN- träsket! FYYY fan i helskotta vad det är jobbigt! Förklarade för min gubbe hur fan det ligger till egentligen, vad det är för känslor man faktiskt får under den här perioden. O det, mina vänner, är ingen dans på rosor. På riktigt så är man fan lack på allt, irritaionen brinner innanför pannbenet hela tiden. Säger nån jävel fel ord vid fel tillfälle så brinner det i skallen på ROT!!
Om vi bråkar så får jag på riktigt skilsmässotankar som aldrig skulle finnas där annars! Det e helt sjukt.... Finns det tabletter som inte kostar en miljard för sånt här? Nåt som det inte finns 1000 biverkningar på. 1 vecka i månaden suuuger riktigt fethårt, o det e inte kul! Jag är ju egentligen en jättegullig o snäll tjej, eller? Börjar man tvivla på sig själv nu eller? Jag kanske är en hemsking egentligen, gömd under ett skal 3 veckor i månaden.....:)

Aja, nog om det... jag kämpar på o biter mig i tungan när det blir pissigt!

Grå-tråkigt ute så man fan börjar tjura snart...är det meningen att det ska va sånt här väder till maj nu eller? Give me a breake! Det bara KAN ju inte vara såhär illa.... då lär man ju få råna nån o dra utomlands me la familia! JAg pomenerar på kvällarna nu...eller okej, hmprf....jag har gått 1 gång hittills (börja ju i måndags)...:D Man e ju fan livrädd när det inte är bebodda gator man går på, kolsvart.... FAN. Ro hit lite snö eller åtminstone en gnutta sol nån timme per dag, TACK!

Helgen bjuder på tumhållning för en av bästisarna som har beräknad födsel den 15:e....jag håller tummarna för att hon kniper över helgen eftersom vi ska ses på lördag. O nu vare längesen så nu kan väl bebisen vänta en dag till då så vi hinner hänga lite. JEPP...annars så blire lugnt tror jag! Vi får se vad den bjuder på...

Ha nu e god skön helg mina vänner! Tycker det börjar bli dax för att ses snart!

Puss & Kram

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag får sällan PMS men när jag väl får det typ 2 ggr om året så är jag inte den som bråkar och skriker utan går undan och surar och blänger...

Nackdelar med det också då jag kan vara tjurskallig som FAN pch muttra i flera dagar!

Jag kör bil för fulla muggar nu

I helgen så ska vi på handledarkurs så att stackars Maken också får plågas med mej i trafiken *flin*

PÖSS på dej

Anonym sa...

Pms vad e det!??? sist tvingade jag maken att slå i hand på att vi visst ska skiljas ;)))
Tar man i hand så gäller det...eller..??? hahaha
Närå inte ska vi skiljas,jag älskar honom över allt...utom 1 v i månaden,du e inte ensam! :D

...och javisst älskar han mig,han står ju ut! ;)

/Kram o ha en bra helg!

Anonym sa...

PMS har jag aldrig upplevt, däremot vänner i min omgivning som har det. Typ ständigt, jävla oförättade kärringar. Blääääuuuk

Apropå bio var jag och pojkvännen och såg Arn förra helgen. Jag var inte ett dugg sugen på att se den men för husfridens skull offrade jag mig och följde med för att se detta sömnpiller. Visst, den är inspelad här i trakterna och både Axvall och Varnhem nämns. Fina vyer och alla svenska skådespelare man kan tänka sig.

Ska nog slänga ett öga på Let´s Dance jag med. Är solo i helgen och kan göra vad jag vill. Inklusive käka Ben & Jerrys "chocolate therapy" direkt ur burken.

Vi får styra upp en bloggträff senare i vår.

Ha en göttig helg. Kram