torsdag, januari 17, 2008

Igår va jag o maken på utredningsträffen....

.... träffen där allt ska vändas upp o ner! Dom ska syna mina stackars hormoner och gulkroppar (eller vafan det heter) med lupp!

"Har du haft några könssjukdomar?" Neeeeeeeee...fick jag stolt svara, för det får man väl vara stolt över?!

" Hur ofta har ni sex?" EEhhhhh...jag blev röd i fejjan. Var ju redan lite röd då jag har nåt fel, jag blir knallröd på bröstet när jag är arg, upprörd, rädd, nervös, ansträngd, lite packad eller kåt. Så....jag VAR redan knallröd.... så jag vet inte hur mycket rödare man kan bli. Lila typ då....

Fan vilken jobbig fråga?? Maken satt cool som en solstol o svara 4 ggr i månaden!!!!

"VA?" säger jag lite upprört! "4 ggr i månaden..... näääää...mer måste det väl vara!" (Vafan 4 ggr i månaden är ju ingenting.. o jag som tycker vi har sex ofta! Vi har ju haft bebisverkstad till o från i över 1 år, då måste man ju jufsa på som värsta kaninerna runt ägglossning.)

O så blev det sådär pinsamt allting.... tror att hon sköterskan typ trodde att jag skämdes över hur sällan vi har sex. Men det VAAAR ju inte så.... Jag försökte rätta till misstaget om antalet sexgånger i månaden med att börja förklara att "vi minsann har barnen varannan vecka o då gåre ju inte o ha det lika ofta o bla bla bla bla bla men varannan när vi e barnlediga, då minsann...då blablablablabla".....

ATT JAG ALDRIG KAN LÄRA MIG O HÅLLA KÄFTEN!!! Fattar ni så fel o pinsamt det blev?!

När sen sköterskan med vita rocken gick ut för att boka en ny tid till oss så diskuterade vi vårt frekventa sexliv... Ja, o maken ångrade sig...han kom ju på att vi VAR kaniner egentligen! Eller ibland är vi kaniner (vi är ju inga tonåringar som precis lärt oss o göka lixom) Jag tror helt enkelt att det är nån konstig gen män föds med.

"Jag har sex så sällan.... hon släpper aldrig till!" GENEN
Så män har en sån gen som liksom inte går att ändra på, även om jag var nymfoman o krävde sex minst 3 ggr/dag resten av livet så skulle hans tankar eka: Jag får aldrig ha sex.....

BAH

Aja, fortsättning följer väl angående denna resa vi gett oss in på! NU ska jag ringa o boka tid för maken! Han ska ta spermaprov.... då ska jag följa med o sitta o sucka ljudligt utanför i väntrummet! :D

Puss på er!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jag döööööör

Jag sitter här och garvar högt.....Hahahahahaha jag HÖR hur du låter till och med...

(jag får också röda fläckar främst på bröstkorgen när jag blir arg,full eller stressad)

Ja du det där med sexliv,varannan vecka barnledig..Jag vet precis hur det är...Lägg till en make som dessutom jobbar kvällar och helger så kan du ju gissa dej till hur JAG har det....

PÖSS!

Anonym sa...

Jag tar med mp3 med celine dion ... Myyyysssiiiigt :) / Hus bandet

niinis sa...

Cian: Hahaha..... ja, jag vet hur VI har det, alla medelålders med ungar hemma har väl direkt inget sexgungesex över hela kåken! :)

Gubben (husbandet): Hahaha..... yeah right! Du som älskar Celine! :) Då lär vi ju aldrig komma därifrån... o jag lär väl till slut få rycka ut! ;)BOKSTAVLIGEN

Anonym sa...

Allt detta har vi gått igenom vet preciiiis hur det e,gäller att hitta lusten o göka oxå efter all alstring...Phuiiii! :-o

Anonym sa...

IIiiiii. Gud så roligt. Du är rolig. ROOOOLIGT.

Jag blir aldrig röd. Varför är det så? Jag har iofs varit med om att bli varm om öronen vid vissa tillfällen då det känts jobbigt men annars syns det aldrig på mig när jag är generad, arg, full eller kåt. :-)

Vilken färglös jävel man är.

Barnets mamma sa...

Hahaha!! Som tur var så frågade de aldrig oss hur många gånger vi har sex när vi gjorde utredningen.. Då hade jag tvärdött av skam.... Tror det inte att man själv fattar att det gäller att ha sex om man vill ha barn... Duh....