fredag, januari 18, 2008

Ikväll missar jag LET´S DANCE :(.......

...men får hålla tillgodo med reprisen på söndag o ge fan i o kolla dagstidningar fram till dess.

Jag åker ju o kollar in min gubbe o co ikväll, brrrr....jag är alltid lite nervös inför hans spelningar. Typ rädd att hans röst inte ska palla...... eller att han ska svimma, för det har ju faktiskt hänt! :) Sen är ju jag typen som alltid har lite katastroftankar sådär så det är inget ovanligt att jag alltid tänker det värsta!

För er som är intresserade:

http://www.cavusband.com/

Thedde e framme i Italien, han har inte sovit sen kl 03.00 i morse. Ringde med sin klingande röst o berätta att "Mamma, jag har bara tiiiiiiiiiiiiiiii-shöööööööööööööört på mig, så varmt är det!" :) Mitt hjärta.... glad att han får sig riktiga upplevelser! På söndag väntar Palermomatchen. Minigrisen Elliot drar till Mora, så snart ska jag hem o packa termosbyxor och gossedjur eftersom de e första gången man åker nästan helt själv ifrån mamma!

Häromkvällen när jag o Elliot skulle gå o sova så låg vi o prata om en massa. Han sover ju fortfarande bredvid mig....och när han är hos pappa så sover han bredvid honom. Jag frågar alltid lite då o då ifall han klurat på o sova i sin egen säng.....jag gör det regelbundet för att lixom påminna honom om att han har en EGEN säng!

"När ska du börja sova i din egen säng?" Frågar jag.....

"Vet inte..." svarar han.

" Men har du några planer på att börja sova i din egen säng framöver nångång, har du tänkt nånting alls?" frågar jag för att liksom se om tanken ens slagit honom.

" Ja, jag jag flyttar ju hemifrån nångång....." svarar han helt seriöst.

OKEJ tänkte jag.... då är det inte inom den närmaste tidsramen han tänkt sig egen säng sovande alltså!

Ha nu en underbar helg hörrni!

Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas spelningen går bra,lite kul e det ju att se sin gubbe lira :)
Inte för att skryta men varendaste kille jag haft har stått på scen med en gura men maken har jag trots sin karriär aldrig fått se,jag var för sent ute :(
Numera spelar han bara för husbehov.

/Kram o ha en röjig kväll! :)

Anonym sa...

Nämen guuuuu' så sött... "" Ja, jag jag flyttar ju hemifrån nångång....." Jag dör. Lilla Elliot. Vilken kille asså...