måndag, januari 28, 2008

Snappar upp från MALLIZ blogg.......

7 SANNINGAR OM NIINIS:
  • Jag har sett en knivstucken man på nära håll. Han hade fortfarande brödkniven i magen....och slet ut den skrikande! :( Jag var 11 år!

  • Vid 12 års ålder var jag den mest lovande friidrottaren i mellanverige....sen kom killar i vägen. Dessutom lessnade jag ur...efter 8 års tävlande och tränande, till min fars förtret.

  • Min första seriösa kille hade jag vart kär i under 9 år. Hela min barndom med andra ord! :)

  • Jag har läst finska i skolan o skämts oerhört mycket över min finskalärare. Jag låtsades aldrig höra när hon skrek "HEEEEEEEJ" över hela skolgården när hon kom cyklande.

  • Jag blir RÅnojjig när jag inte kan sova!

  • Jag kommer nog aldrig kunna ta mig till Thailand (eller nåt annat land längre bort) pga min hysteriska flygrädsla! :(

  • Jag vantrivs med mig själv när jag gått upp i vikt, OERHÖRT mycket. Så jag sliter just nu som ett djur för att tappa de flesta kilon jag gått upp!

Sådär ja....

Puss & Kram o ha en bra måndag! Om det går..... ;)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Punkt 1: då stämmer detta med finnar o kniven då ;)))

Din sköna softa söndag lät göttig,hoppas du har samlat kraft till en ny jobbarvecka.

/Kram!

Anonym sa...

Johoooo då !! När du får dricka upp några JÄTTEbärs på Grenoli på Arlanda så kan du flyga vart vi vill :). Husbandet

Anonym sa...

Shit på punkt 1
Jag såg när polisen bar ner min granne som hade hängt sej.
Skitläbbigt att se kroppen kana runt i bodybagen.
Det var på syrrans studentdag..Alla hade åkt till skolgården och jag var hemma och fixade all mat..
Då ringer det på dörren och där stod den vuxna sonen och hade hittat sin pappa hängandes i vardagsrummet..Shit det var ett annorlunda studentfirande!

Anonym sa...

den finne som inte sett nån bli knivhuggen eller själv knivhuggit nån eller t.o.m blivit knivad själv...den finnen är ingen finne... :)

Anonym sa...

...just det ja...det var ju jag som hade blivit knivad av en finne... :D

Anonym sa...

Mumrik är ute efter både stockholmare och finnar idag märker jag. Taskigt för dig att du (i vår snäva värld) tillhör båda kategorierna :)

niinis sa...

Garbo: Hihi.... japp! Det vaaaar en uderbart skön söndag! :)

Kram

Husbandet: Jaaa.... då måste de va riktigt långa öl som räcker länge!! :)

Cian: HUA....va hemskt! :( Visst etsar det sig fast kraftigt i minnet sånt där! :(

Mumrik: Haha, du har rätt... så är det! Huj..då vet du dessutom hur det känns... fy fasen! :(

Chris: Hepp hepp hepp.... jag är inte stockholmare hörru.. Jag bor 8 mil från stockhoolm serru! :)