onsdag, januari 09, 2008

I have a confession to make....



Man borde få betalt ...... ganska så mycket betalt för o blogga när man känner att man inte har tid! Jo..faktiskt...man vill ju uppdatera även fast man känner att man har röven full! Men då borde ju moroten vara ett rejält extraklirr i kassan....


...men jag antar att min blogg inte är riktigt lika intressant som Perez Hiltons eller Linda Skugges :)


Skitsamma, här är jag i alla fall....


...började få klagomål från bla maken som tyckte att det var lite dålig uppdatering just nu! Tror han behöver veta vilket humör jag är på inför kvällen! För så är det nog, tror han räknar ut ett o annat beroende på klanget i mina inlägg! Trots min dundrande PMS ska jag försöka tralla in ett inlägg idag! :)


Tillbaka på jobbet efter 2 veckors ledighet, känns väl sådär...börjar komma in i det igen så nuså, börjar det likna det gamla vanliga! Dessutom har jag nu skrivit in mig på....tamdadaaaaaaaaa:



15 kilo ska bort till April är målet....... kört 3 dagar nu o det känns bra! Lättare livet...here i cooome!! VV gick väl bra till en början, sen är nog jag lite för snål för o betala 800 kr i månaden för maken o mig för VV. Så vi liksom kom av oss.......


Nu är jag tokmotiverad och inte pank för att jag försöker gå ner i vikt! :) Nä men 289 kr för 3 månader känns okej!


Annars då.... för er som inte visste det så jobbar jag o maken ganska så hårt på bebis. Känns väl okej o outa det här på bloggen nu. Jag har haft mf nr: 3 i november nu och kontaktade gyn för att få veta om det finns någon chans för oss att få hjälp?! Å det fanns det ju verkligen.....


16:e januari ska jag o maken på träff. Där kommer att diskuteras hur den fortsatta utredningen ska gå till.... det blir en himlans massa tester och maken ska göra ett spermaprov som vi har skrattat åt redan (barnsliga som vi är).....


Håll era tummar på att det inte är nåt JÄTTEFEL på oss..... o för er som bor här i vår håla så skulle jag bli tacksam om ni inte pratade om det här!!


Japp...pust, ganska skönt o berätta för er!! Ni är ju dom som vet mest om mig o det här kändes fel att inte få berätta eftesom det är en stor grej i våra liv just nu!


Nu åter till jobbet!!!
Puss & Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

..Så ja !! :) / Hus bandet

Unknown sa...

Jag har en likadan barnslig humor så jag fnittrar bara jag läser att T ska lämna prov...

Kompisen fick barn via provrör i december och vi skrattade så vi gräääät när hon beskrev hur hennes karl hade haft problem med att sitta och runka på en läkarmottagning hahahahaha....

Ride on ;)

PÖSS!!!!!!

Anonym sa...

Lovar heligt att inte prata om det, men om ni behöver oss så vet ni var vi finns <3.

Jag håller alla tummar för er och hoppas innerligen att en liten bebis snart finns i ert liv.

KRAM

Anonym sa...

1) Jag håller tummarna HÅRT o känner helt klart att det kommer gå skitbra. Inom ganska snar framtid så har ni bebis i magen.

2) Din blogg är tio ggr roligare o trevligare än de där andra bloggarna...

Puss.

Anonym sa...

Aha, inga semlor för dig alltså.

Hoppas verkligen på all lycka för er. Håller alla tummar jag har. Du väljer å skriva vad du vill förstås och jag ska inte fråga nåt.

Din blogg är skitbra, men precis som jag, hinner man inte uppdatera riktigt som man vill. Men vi finns alla kvar för vi är ju dina vänner.

Kram på dig och hälsa familjen