måndag, augusti 06, 2007

Tjohoppfadderallanleeeej!

VI HAR VART PÅ MINISEMESTER I HELGEN!
Vi tog oss till underbara ORSA för en studs avkoppling efter en helvetisk JULI månad me renovering o flytt......
MAN SKA HA HUUUUUUUUUUUUUUUSVAGN!!!



EN AV DOM SOM HADE ROLIGAST VA TONY!





ELLIOT LÄRDE SIG O DYKA FRÅN KANTEN! HÄR VILAR MAN UT..




BAD VID VATTENLAND!




MORGONBILD VID VATTNET!


VI HANN ME MINIGOLF PÅ EN SKITCOOL BANA!
JAG KOM 2:A.....EFTER THEDDE. TONY´S THE LOHO...SEHER!!!

MAN HANN ME LITE CYKELBIL.....ASJOBBIGT, JAG TESTA!


Tebax på jobbet igen...... blandade känslor. Skönt med rutin o vardag.....piss att soooolen hånflinar mot mig, o att jag inte känner mig utvilad! :(


Vi bor i huset....ÄNTLIGEN! Ena badrummet är inte klart......men det SKA va klart till min födelsedag den 18:e augusti! SåDESÅ....
Ska försöka hinna me o glo på mina medbloggares sidor.... måste försöka jobba lite oxå! Jag har väl 35 grader på mitt rum nu... STCKARS MIG!! Skulle vilja sitta naken här...... men vågar inte...
PUSS & KRAM


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig du gumma :)
Håller på att gå åt i värmen,dricker vatten som en säl men huvet dunkar ändå och det kan inte bero på 1 glas vitt till lunchen min ;)Nehej då!
Ser ju bara för härligt ut med vattenlek längtar efter badtunna som jag försöker tjöta mig till men maken tycker jag kan fylla vatten i stuprörstunnan o hoppa i :D))Skulle se ut de när man sitter fast o kommer inte loss ;)))hehehe

Visst e det tufft att börja jobba när solen skiner,stackars,själv lider jag på min 45 gradiga altan!
Tooo hot for me ;)

/Kramen

Anonym sa...

Glöm inte: aftondans till SLEEPERZZZzzzzzzzz........ :) Banta here i come.

niinis sa...

Garbo: Åh shit, 45 grader på altanen :( De e ju inte ens skönt!!
Jag drack väl 2 liter vaten igår o likt förbannat hade man pannknack hela dan! Idag blir det ännu värre sägs det...värmen alltså!
Kramis

Maken: Hahaha..... vi har ju börjat bantat bägge två!! Men inte var det väl sleepers va? De va nåt annat namn har jag för mig! O sällan jag får vara så rolig....hejja Nina!
Puss