fredag, augusti 10, 2007

Diggilooo..diggileeej....

Freeeeeeeeeeeeedag........................

Skönt, första veckan är avklarad! Jag e helt slut.... Vi va på födelsedagsmiddag igår, det blev väl inte jättesent men eftersom jag lätt kommer ur mina "sömnrutiner" så somna jag inte förrän halv 2. Sen vakna jag väl en gång i halvtimmen...snark!

Aja, jag jobbar bara halvdag idag..... sen ska jag hem o lägga mig under täcket i soffan o glo på TV. Tror jag.......som vanligt får jag väl nån konstig äcklig energi huxflux o börjar gno o städa eller nåt! :(

Asså...kan det här vädret göra nåt annat nu?! Hur klibbigt o kvavt kan det egentligen bli?! Jag gjorde jordens smartaste drag idag o tog på mig jeans! Känns som jag har plastfolie lindat runt benen...jag e genomsvettig på ryggen hela tiden o på näsan pärlar sig svetten bara jag lyfter telefonen. ÄCKLIGT. Känns som luftfuktigheten ligger på 98 %.

Nog gnäll....

Vi e barnlediga i helgen, få se vad vi hittar på.... för det har vi tänkt o göra, hitta på nåt alltså. Planen va att vi skulle dra till Finnlandet bredvid o fira faster som fyller 50. Men det ville sig inte med resan så vi sket it. Därför ska vi hitte på nå annat....MEN VAD???? Kommer inte på NÅNTING!!! Trodde faktiskt att jag var lite spontanare än så....det jag hittills kommit fram till e såna tråkiga hotellnätter. Eller tråkiga...behöver ju inte bli tråkigt ;) Känner bara för nåt annat...annorlunda! Typ reaggefestivalen o röka lite braj...eller varför inte kolla diggilooturnéen o spy på den jäkla Linda Bengtzzzzzzing. Ja ni ser, kommer inte på nå bra! :(

Måste gnugga "kom-på-nåt" knölarna!

Ha en trevlig helg!

Puss & Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fundilerar åt dig jag me men efter en natt utan sömn så går det inget vidare...hotellnätter som är så mysiga ;)
Ja jag har inga problem med att fylla helgen...jobba! :( urk vad jag otrivs just nu...
Ni kommer säkert på nåt skoj,annars är det väl skönt att bara vara, hyra film beställa pizza och bara mysa i nya huset :)

Nosgnugg o kram :)

mumrik sa...

Här ser man det typiska svenssonresonemanget...eller är det nåt finskt...näe det kan det ju inte vara...finnar tål ju både hög värme och hög luftfuktighet...speciellt i kombination...så det måste vara svenskt...

Så fort det varit varmt i längre tid än en vecka, så börjar alla svenskar att stånka och pusta och tycka att det räcker nu...och det efter att det regnat nästan konstant i 2 veckor innan...visst är ni svenskar fina...tack å lov att man är dansk... :))

Anonym sa...

Ja, du idétorka kan vem som helst få. I tisdags ville jag verkligen göra nåt kul, fick för mig att dra till kusten men ingen ville följa med och vännerna var bakis så vi satt i varsin solstol på stranden. I och för sig inte så tokigt det heller.

Du har väl inte glömt den 1 sept.

Må så gott. Kramiz