tisdag, augusti 28, 2007

NY BLOGGADRESS FRÅN O MED NU.....


FLYTTANMÄLAN!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du kollar här.

Jag har försökt lägga in kommentarer på din nya sida men det går fan inte. Är det nåt du måste godkänna först eller vad är det frågan om?

Hur som helst ville jag kolla om du kommer till Cian på lördag kväll? Pendelgumman har bangat *lipar högt* men vi kan väl umgås ändå. Det blir tacos har jag hört. Du får sova över om du vill (har Cian sagt) Jag ska på något sätt ta mig till Västerås på söndagen oxå. Antingen har jag bilen eller oxå tar jag tåg eller nåt. Lutar åt bilen....

Fan, vi borde våldgästa Pendelgumman på söndagen. Hon kan gött bju på fika.

Kramisar i massor

Anonym sa...

Jag är jätteavis på att ni skall mysa hemma hos Cian utan mig... ni kommer bli bästisar o jag kommer bara vara en bekant. Uuuuhhh. Men jag kan inte låta en helg till passera utan att träffa mina flickor.

VARMT VÄLKOMNA till mig på söndagen!! Hela familjen Taikon är då hemma så ni får gosa med mina tjejer.

Puss o kram.

Anonym sa...

Jag kan fortfarande inte kommentera på din nya fina sida. Fan oxå...

Hur som helst ska det bil skitkul att äntligen få träffa dig imorgon och skitkul att du kommer till Pendlis på söndag. Tänkte att jag åker med dig till där-du-bor så pojkvännen kan hämta mig där.

Vi får se vad som blir lättast.

Ses i mörn//kram

Anonym sa...

Det går fortfarande INTE att kommentera i din nya blogg. Fattar noll.

Du är för snäll. *rodnar jag med* Det känns ju faktiskt som om man känt varandra jättelänge och att hänga med dig och din familj samt Cian och hennes familj kändes helt naturligt. Fantastiskt fint av dig att plocka upp mig i Bålsta så där utan vidare. Det hade du ju inte behövt.

Nästa gång får det bli längre och liite mer vin eller nåt annat. Man vet ju aldrig...

Puss och kram