tisdag, augusti 21, 2007

35 ÅR

Hallojsan....


...jahapp, då var den festen över och inte minst den måndagen! :( Igår var jag ingen tuff tjej, var bara glad att jag pallade stanna PÅ JOBBET hela dagen igår!

Det blev en VÄLDIGT trevlig fest o jag fick jättemånga fiiina saker! ATT JAG VART SÅÅ SNÄLL?! Första jag fick var detta paket av lille Elliot, ett par väldigt fina örhängen som jag hade på kvällen!




Såhär mycket folk blev det till slut.... hälften sitter vid köksbordet o den tredje hälften (?) sitter ute på verandan! Blandad kompott :)


TYPISK dubbehakebild på mig när jag har jättekul! Kompis BEA på vänster sida
o kompis SUSSI på höger sida!


Här fick vi till posén!




O så bröderna brothers, TONY OCH jOHN som fick till sin posé oxå! :D




VIMMELBILDER






OCH SLUTLIGEN MAKENS SCHYSSTASTE ZOOLANDER!




Igår hörrni...... DÅ KÖPTE JAG MIG EN ALLDELES NYYYYYY CYYYYYKEL!! Jag är som ett barn, kunde knappt bärga mig att vänta till kvart i sju innan jag cyklade hemifrån!

Visst är den fiiin???

Aja, vet inte om ni är kvar än, blev ett litet potpurri på allt möjligt här! Trevligt var det o jag är numera en lycklig cykelägare! :) Kan tro att d e e den första i livet :)

Puss på er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder :). Och.. vilken jättefin cykel!!!

KRAM Ulrica

mumrik sa...

Just det ja...grattis i efterskott då...eller ja...är det verkligen nått att gratulera? Det var ju bara ytterligare en dag som förde dig närmre det oundvikliga...

Jag är en riktigt munter och kul kille idag märker du kanske? ;)

Anonym sa...

Fin cykel och kul kalas, vad mer kan man önska sig. Tihiiii....

Ser jättefint ut hemma hos er.

Ska bli sjukt kul aatt träffas snart....nästa vecka e re ju!! Shit vad tiden går fort. Vi får planera vad, när och hur. Cian får komma hem först.

Kramar i massor.

Anonym sa...

Men hallååååååååååååååååå vad fint ni har det!!!!! Helvetes jävla skit att vi inte kunde komma :(
Den där festen ser jättetrevlig ut... men gud va alla ser tjusiga ut. Skulle nog kanske inte platsa ändå. Är inte så glittrig av mig ;)

O så tycker jag din cykel är ASFIN. Förstår att du blir kollrig.

Till sist. Snygg Tony o snygg storebror. JEssssssuzzzzz.

Puss gumman.

niinis sa...

Ulle: TACK :)

Mumrik: Hade nog inte förväntat mig nåt annat från dig ;)

Mallis: Ja, vi får planera in hur det ska gå till allting! :D Kuuul!!
Kraaaam


PEndlis: Äh lägg av, vadå glittriga?! Neeee..... du hade passat in superduper hjärtat!!Haha, jaaa... sån blir jag när jag får nya cyklar, har bara hänt 3 ggr i hela mitt liv! :)
Ja, vackra bröder det där ;)
Visst kan du den 1:a september?!
Kraaaaaaaam