fredag, augusti 17, 2007

IDOLEN e här nu!











Åh..... tänk att man skulle bli 34 år o 364 dagar gammal för att äntligen få en IDOL!

Han heter Chris Daughtry och kom trea i American Idol förra året! Finns inte en enda låt som jag inte tycker om..... det är helt otroligt och det måste bara betyda att han är min idol...visste!

Här nedan (i det förra inlägget) har ni ett liett smakprov om ni känner för det!

Fredag eftermiddag, full fart på planeringar till imorn då den stora 35....förlåt....25 års festen går av stapeln! Gubben o jag åker till BAUHAUS o köper de sista listerna efter jobbet o spikar fast dom ikväll... sen vill jag nog han å roligt på mig imorn när man ska bli stor tjej :) Få se om jag hinner kika nåt.....


Jahaaa.... ha nu en trevlig helg alla!!!


Ska fortsätta digga här.......


Peace.....och Puss & Kram

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ninis ninis kaninis stort GRATTIS såhär dåra!

*Kramkramkram*

Anonym sa...

JAAAAA!!! jättegrattis.... om jag skulle glömma det imorgon..


PÖSS


/Cian

niinis sa...

Ni e gulliga ni mina små töser!!!

Puss på er... o så e jag så glad att jag "träffat" er här!

Anonym sa...

Jag gillar´t. Tack för tipset min allra bästaste Niinis.

Och grattis igen...

Anonym sa...

Va???? Vem är han???? Varför har jag missat honom?

O du... ha en SUPERFANTASTISKTUNDERBARKANON afton.

GRATTIS o tusen miljarder grattiskramar från mig/oss.

Hoppas du får många fina presenter!!

Kram fru P

Fnisseli.... sa...

Jag älskar Daughtry med! Han är super så jag förstår att du har honom som idol! Han ser dessutom bra ut vilket inte gör det sämre. ;O)
Men hans röst är att dö för!! :O))

GRATTIS på födelsedagen! Hoppas du får en fin sådan!

//Anneli

Anonym sa...

Han sjunger inte bara bra....
Grattis i efterskott nu då!