fredag, augusti 24, 2007

Överskrift.....

....fredag morgon!

CYKELRAPPORT:
Krispigt i luften (i alla fall på morgonen) och lite halvdisigt. Hojja i morse, på min skitsnygga cykel som jag älskar som en två-åring älskar sin snuttefilt.

Jag som är lite "vajld änd cräjzy" cyklar över varje väg...jag kliver alltså inte av cykeln utan cyklar över. Orka liksom...kliva av o sen kliva upp igen när de e 6 vägar att åka över. Ändå är det typ DET ENDA jag tjatar om när det gäller ungarna, men..... jag är helt enkelt för bekväm kl kvart i sju på morgonen. Sen måste jag bara säga att folk e ju bra jäkla trevliga. Varje väg jag åkte över, så var det alltid nån som stanna o släppte förbi... fan va trevligt o vad glad man blir. MEN .....jag e skit töntig o tackar alltid. Slänger upp handen sådär..... de jag tycker e skittrist är när man inte får nån hand tillbaka. Vafan.... om jag bjuder på mig själv kan väl dom oxå göra det...man känner sig ju ännu töntigare då liksom, när man inte får nå gensvar på sin tönthand som far upp. Man kanske ska sluta tacka helt o hållet.......???


HELGRAPPORT:
Fira det första året som gifta.... fan va fort det har gått. Tyckte ju det va nyligen man gick in på HC i Sälen, fixad till tänderna. Löshår ner till ärslet, lösnaglarna gjorda o kuddar i bh:n. O där stod han o såg ut som en liten pojke.... baggybrallor, kepa o lite småfull. Å jag som trodde att jag gilla bratz? Det galna är att det va en liten fantasi som slutligen gjorde att vi fick kontakt. En litet bling bling på tungan hans som gjorde att jag blev lite fylleintresserad sådär... o på den vägen är det!


Snusktanten ville leka lite med småpojkarna.....hehe..... o kolla, det gav ju utdelning på riktigt!


Snusktant eller inte.... :D




Här ska vi bo i helgen:







Aaah.... fint va? Lite middag, vin, bang-bang (som pendlis uttryckte det) och hotellfrukost.... gött mos.

Puss & Kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ju riktigt kanoners ut det däringa hotellet,vi hoppar hotell o kör lågbudget,käka middag på Greken på hörnet ;) lingonvecka o allt...:/ jaja man ska ju leva med gubben resten av livet så nåja får duga Haha :)

Ja historien om hur vi möttes hade oxå nåt med tunga o göra ;)
Första dejten och han va så trevlig o mysig o hade sexig tunga,du ser! :)fantasierna gick igång där :D))
14 dagar senare förlovning 5 år senare bröllop yes hes my man!...fast han städar så jävla dåligt ;)

Ha det jättejättemysigt/Kramen

niinis sa...

Garbo: Hahahahaha du e rolig du gumman!!! :-) Lingonvecka var ju sådär kul, blä! Den jäkeln ska ju alltid komma så jäkla olägligt!

Haha, tunga för er oxå.... WOW, tänk om alla killar visste att de e tungan dom ska vifta me för o få hugg, hahaha!

Håller me om städningen...eller min gubbe städar bra när man säger åt han, sen att han slänger allt omkring sig e ju en helt annan sak!
Puss

Anonym sa...

Stooort GRATTIS i förskott på den fina dagen, godingar!

Ni kommer att få sååååå härligt på hotellet, det är jag sääker på :)).

Jag sitter faktistk nu och kollar vad jag och Mike ska hitta på i höst.. vi har varit tillsammans i 20 år i november.. det lär ju firas på nåt sätt *S*.. funderar på Paris faktiskt.

P&K
Ulrica

Anonym sa...

Mycket bang-bang tack :) ../ Da mään !

Anonym sa...

Hahahahahahahah......

Liksom allt jag kan säga.

Guppa på och simma lugnt.

Kramis