onsdag, augusti 22, 2007

Ett skittrist inlägg!


JA PRECIS!
Nu är det bra...... nu har jag varit tillräckligt blond tillräckligt länge! Tanken har ju varit denna hela tiden, att det bara var över sommaren o att det mer eller mindre var ett test! Är så jäkla less på utväxt o skit..... jag är alldels för mörk i mig själv för att hålla en snygg blond kalufs. Jag är mörkbrun i mig själv och ska förbli mörk........
Reaktionen från en utav mina bästa vänner när jag nämnde att nu blir jag svart igen var ganska så faschinerande! Hon hade liksom svårt att hålla tillbaka glädjen över att jag skulle bli svart igen.... :) Men hörrni, det har inte vart något nytt för mig, jag VET att jag passar bättre i svart. Jag är född sån ju....eller nästan sån! :D Det har vart jäkligt kul o testa men nu är jag klar! Ikväll blir det svart igen....
END OF THE BLOND ERA!
Hörrni, tänk vad tiden går fort. På söndag har jag o min man vart gifta i 1 helt år!!! Så dom som trodde att det bara skulle hålla max ett år har än så länge chansen o oddsa........ öööh, nääärå!
Det blir en helg i stockholm, så Pendlis....... vi kan tyvärr inte avnjuta ert härliga kräftkalas! :(
Det blir nog picknick i de gröna om vädret tillåter, o sen ett besök på tattoomässan på münchenbryggeriet! Lite candlelight dinner me tillhörande dryck ska man kanske oxå hinna med! Joodåsåattteeeee....... lite måste de ju firas!
Nåt annat kul då....
....nej, fan när hösten är på intågande så är det ju inte så jäkla kul alltså. Känner mig stressad varje kväll det är fint väder, då ska man minsann njuta av vädret ända in i det sista, som en jäkla supersvensson. Nu har jag ju dessutom en cykel som måste underhållas, eller den kanske underhåller mig är nog mer rättvist....... "man kan ju inte köpa en cykel för flera tusen o sen bara låta den stå där" nerven gör sig påmind lite då o då hur som helst.
Nej fy fan....skittrist inlägg idag. Känner mig typ 0 inspirerad.....
Jobbet väntar..... snark!

Puss & Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fullkomligt avskyr dessa supersvenssonar som måste kasta sig ut så fort solfan visar sig... skulle man få för sig att glo på en DVD när solen skiner så står folk med hakan vid fotknölarna och påtalar, precis som jag inte såg det, att soooooolen faktiskt lyyyyyser. Suck suck megasuck!!!

Du... du var så söt i det blonda.. men jag måste också erkänna att jag liksom tycker du är mycket hetare i det Snövit-mörka håret.. din skönhet kommer fram mycket mer då!.. tycker då lilla gråhåriga jag *S*.

Varma kramar
Ulrica

Anonym sa...

*ler också lite av lycka* Ja, jag måste också erkänna... saknar den mörka Niinis :) Ha ha, du var assnygg i blont baby men ja... du ÄR ju en genuin rockerbrud o de ska vara mörkhåriga, gärna svarthåriga. YOU GO GIRL!

Vi firar ju samma dag som er, bröllopsdag asså, och hi hi... i år blir det 60-års jubileum. Det firar vi i kräftans tecken.
WOW VAD ROMANTISKT. Eller hur?

Man blir sån efter några år. Nejdå, vi skall fira lite senare i höst. Gubben har "fixat" något. Vi kör ju varannat år.

Såklart ni skall ha goskväll. Lite skumpa, lite bang-bang o så härlig frukostbuffé på det :)

Hugs n kisses /Fru P

Anonym sa...

Grattis då säger jag som oxå ska fira 1 årig bröllopsdag på SÖNDAG =)

Tänka sig..../Kram

niinis sa...

Ulle: Nu kom jag ihåg att vi ju skulle ta tag i din kalufs denna veckan..... för bövelen! Jäklars...du skulle ha hojtat till gumman! O nu har vi fullt upp ända till på söndag! Hmmm, nästa vecka kanske?? :* Kramar

Pendlis: Taaack fru P, du e söt du!! :) Va fiffigt det där me kräftans år..... :) Spännande att gubben håler på o fixar nåt!

Bang bang....*fniss*.... JAPP!

Puss på dig

Garbo: JUST JA!! Ni firar samma dag som vi...hur galet e inte det då?? Haha..... Grattis till er då!
Kramar