måndag, augusti 13, 2007

Tjohopp så var det måndag igen..... aja, en ny vecka med nya upptäckter!! :-D

Det blev en helg hemma efter konfererande med maken i fredags... vi e trötta efter renoveringen o njuter av att göra ingenting! I fredags blev det tacos o säsong 9 av Vänner. Lördag blev det till o fixa ungarnas rum, det blev så fiint! Sen cykla vi faktiskt ut på landet.... blev bjudna på grillkväll! Sååå trevligt! Blev lite blaskig oxå... o det mina vänner var längesen!

Gårdagen tillbringades i soffan o sängen.....va sjukt bakis! HUA...hade glömt hur det kändes.... nästa söndag lär ju bli ungefär lika vidrig. Jag blir stor flicka på lördag på hela 35 år o det ska firas hörrni!

Nej, usch jag har asmycket o göra på jobbet. Måste sätta igång om jag ska hinna med allt....

Puss o kram

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det är faktiskt ok att bara vara hemma...Jag gjorde det oxå i helgen..Och vad skönt det vara tt bara ligga på altanen och lapa sol...


Ja vafaaaaan....Hoppas ni kommer ha det as-kalas nästa helg..Jag kan ju inte vara meeed *snyft*


Pöss


/Cian

Anonym sa...

Ja då har du mycket att stå i om du ska kalasa i helgen med,35 ingen dålig ålder,själv blev jag visst inte äldre än 38 ;))))
ush va åren går...

((Kramas))

mumrik sa...

Nä men usch...blir hon gammal tant...? Är det så att hon börjat med käpp...eller satsar hon på rullator direkt?

niinis sa...

Cian: Gud va synd :-( Men men, det går väl fler tåg!! Puss

Garbo: Ja, jag slutade fylla vid 27 tror jag... det är ju inge kul o fylla längre!! :(

Mumrik: Blääääääää..... men lite rätt har du, har nog aldrig varit så vek ik roppen som jag varit det senaste året... o om detta bara är början...hjälp!

Anonym sa...

Åhhhhh, födelsedag i faggorna. Jag säger ett STORT GRATTIS redan nu ifall jag skulle glömma senare i veckan.

35 inte illa.

Jag fick visa leg på systemet idag, minsann.

Ha det gött och glöm ej den 1 sept. Hejsvejs...

Kram

Anonym sa...

Tycker också det är nästan skönast att bara VARA o inte göra något. Det är fan lyx nu när man är vuxen o har en massa jävla måsten hela tiden...

O du... FITTSKIT är ordet. Varför ska allt krocka jämt? Sorry about det där med din födelsedag o festen. Har dock en liten, söt o gosig bebis som fyller sitt första år så det är ju inget snack.

PUSS.

Anonym sa...

Nu saknar jag Nina...


/Cian