fredag, juli 27, 2007

Anmälan...... angående flytt!

Hej alla!!

Jag ville bara peta in ett litet inlägg o säga att jag lever i ett smärre kaos just nu..... flytten går av stapeln nån gång i helgen!

Vi sliter som djur i vårt nya hem så att det kan bli någorlunda klart innan vi flyttar in med taikon familjen!

Själv har jag dragit på mig en inflammation i axeln/bröstet o det suger inte liiiiite kan jag säga... jag går på verktabletter o försöker ta det lugnt! DET ÄR BARA SÅÅÅ TYPSIKT inte sant?

Hoppas alla mår bra o jag saknar att läsa alla era inlägg......

Ses när det lugnat ner sig!

PUSS & KRAM

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman då,du har nog tagit i lite för mycket,jättejobbigt att försöka ta det lugnt när det är bråttom o stress som gäller,men försök ändå för ditt bästa,du vet ;)

/Kram kram o krya på dig,glöm inte delegera!

Unknown sa...

Pöss på dej bruden..Förstår att du har fullt upp...

Kramen

Anonym sa...

Åh, hoppas allt går jättebra.

Det är tungt som fan att flytta men guuud vad skönt det är när det är klart.

Kramiz

Anonym sa...

Jag är också helt bortkopplad från bloggen nu känns det som... o när jag äntligen har tid att skriva så FUCKAR skiten ur så just nu är jag måttligt glad över blogg.se

Bläh.

Snart ses vi. Ihhhh.

Kram.