tisdag, juli 03, 2007

AJ!

Fy fan så trött jag är..... att inte vara van vid att arbeta med kroppen sätter sina spår nu kan jag säga! Att påta i överväxta trädgårdar, att måla fönster, att riva tapet o hugga med spadar i rabatterna gör ont idag! Jag är så sjukt otränad oxå.... kan ju va det!

Det känns i hela kroppen att projektet är i gång på fullaste allvar. Inatt vaknade jag klockan 2 o började tänka hus o kunde inte somna om förrän runt halv 4.... ett antal gånger var jag på väg att somna men de förbannade fiskmåsarna utanför bestämmer sig för skrika just vid den tiden! JAG HATAR FISKMÅSAR! Hade jag haft en hagelbrakare hemma hade jag lätt skjutit av dom jävlarna....jag lovar! O lagom till dom pyser mot hamnen börjar nå andra jäkla fäderfän o gala..... GAAAAH!

Dessutom var jag nog redan lite irriterad o övertrött när jag gick o la mig.... dessutom hade en av våra hyllor rasat över sängen under dagen... Jag kom upp o fick se en blomkruka ligga över sängen! En sån garderobsblomma som jag typ aldrig vattnar...men tror ni inte att jag precis hade vattnat den då!!!! Vatten i hela sängen... byta lakan mitt i natten när man e dödstrött e ingen höjdare så jag fick lov o skälla ut gubben som e så korkad o lägger en sådär 15 blanka tidningar i en låda på hyllan! INGEN HYLLA håller för så många blanka tidningar ju...... :)

Lite smakprov från vårt VRAK:
Vårt blivande sovrum....PINK!! Blööök...
Vårt blivande kök..... HJÄLP!


Vårt blivande badrum! SPYR......

Ja.....jag kan ju säga att jag på nåt sätt blivit van vid dessa rum o tycker inte att det är nåt konstigt.... men ni som ser det för första gången har väl svimmat nu antar jag ;)

Nu måste jag jobba lite....

PUSS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Närå jag svimmar inte ;)

kan bara konstatera att det där borde vi ha gjort för läääängeseeeen!

/Kram gumman :)

niinis sa...

Hahaha...ja.... men det kommer väl va värt allt slit sen i slutändan! :-)

Anonym sa...

Men GUUUUUUD!!! Ha ha, ja jag ser att ni har att göra. Shit pommes asså...

Puss gumman.