onsdag, juli 04, 2007

Bla bla bla......

Gääääääääääääääääääääääääsp.......ZzzzZZZzzzzzz.....

Jag är så trött! Om man räknar med denna dag oxå är det 3 dagar kvar till semester! Men jag tänker inte räkna med den här dagen, alltså är det 2 dagar kvar....

2 dagar kvar till att jag i lugn o ro får rusta vårt hus! Så om det är semester har jag svårt o svara på :) Men man gör nåt gott...o man gör nåt till sig själv o tänk vad lycklig man ska vara när det är klart! WHIIIEEEEEEEE!!!!

Det blir även en minisemester med barnen i form av Liseberg o ev. Leksands vattenland.......kanske att jag o gubben tar husvagnen sen o är borta nån dag o bara slappar.....det skulle va skönt!

Det regnar ute så Sverige ser inte vidare värst kul ut vädermässigt...... att bero på ingenting!

Det e så jäkla dött här på bloggen oxå..... o det här inlägget blev väl inte jordens bästa.....så jag jobbar nog vidare nu!

Puss & Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bloggdött verkligen! men så är det ju semestertider...

Blött är det oxå så det blir blöta tassar idag som ska torkas utav...
Ska till vetrinären m di små och vaccinera idag andra sprutan,stackars :(

/Kramas :)

Anonym sa...

Jag är också här faktiskt men har aldrig tid att kommentera känns det som. Astrist. Mina inlägg är typ tråkigare än helgmålsbön o jag går som på nålar för snart min vän, snart kommer jag explodera. Hela min livssituation just nu suger.

Längtar till semester, friska barn o lugn o ro.

Puss söt.