fredag, juli 13, 2007

Ja må hon leeeeva.....

Halloj....inte vart inne på ett tag.... Hmrp, behöver kanske inte säga varför!


Skäms lite....Fru Pendelilska fyllde år i förrgår, o jag hade ingen aaaaaning! GRATTIS MITT HJÄRTA PÅ 33 ÅRS DAN!!!


Lite bilder från huset:







Fondvägg i vardagsrummet








Förebild allrummet.... o jag verkar överlycklig?!

Efterbild allrummet.....

Lite bilder från huset, har inte fått in alla i datorn så ´resten kommer sen! Det går BRA än så länge, köket kom igår! Så idag ska det sättas kök o sättas gips i badrum!

Återkommer hörrni.....

Puss & Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

... och jag kan bara intyga att det blir vanvettigt snyggt!!!
Fondtapeten i vardagsrummet har jag smekt många gånger... den är sååååå jävla läcker!

kram Ulrica

Anonym sa...

Snyyyyggt! :)
Fan vad ni jobbar på så jädra duktiga och jag kan bara fortsätta längta till vi kan börja!

Kram o ha en nice lördag/Kram

Anonym sa...

Vad kul att det går bra. Bara att kämpa på. Det ser ut att bli riktigt snyggt, hörru!!

Kramizar Mallis

Anonym sa...

Åh tack *rodnar*. Hur skulle du kunna veta liksom? Hallåååå. Gud vad söt du är...

O shit va fiiiint det bliiiir! I LOVE THE FONDTAPET IN THE VARDAGSRUM!

STora bamsekramar /33-åringen

Anonym sa...

Du har väl inte målat in dig i ett hörn! ;)

Trevlig helg!
/Kram :)

Anonym sa...

Nu får du släppa penslar och rollrar och peta in ett inlägg och berätta hur det går.

Vi är alla nyfis...

Kram