onsdag, oktober 31, 2007

Halooooooooooooooo

Ja...jag antar att jag inte är ensam om att ha mycket nu! Såg att Malliz skrev det på mina kommentarer oxå..... Ändå tycker man ju att hösten ska vara nån slags soft period...ligga soffan glo på TV, kura in sig i hemmets trygga vrå o bara göra ingenting men i vår familj är det fullt upp hela tiden!

Vi far fanimej överallt hela tiden..... svärfar muttrade sist jag såg honom och undrade om vi inte hittade hem till dom längre? Å svägerskan var ledsen över att vi aldrig umgicks med familjerna längre..... HMMMM.... jag känner ju oxå så! Men veckorna går i 180 och huxflux är det fredag igen...o då ska man liksom hinna ha helg! Låter konstigt det där men så känns det lite...

Sen tar ju mitt projekt med snickerboa i stort sett all den lediga tid man lyckas få ihop! Så ja jag vet inte.... får nog ta o köpa världens största almenacka o typ planera in umgängestid med nära o kära.

Tänkte på Pendlis som skrev att hon o hennes gubbe skulle ses 2014 och kanske ta ett skjut då.....jag instämmer med det! :)

Men bloggisar.... jag finns här o hoppas att ni inte glömmer bort mig när jag inte skriver inlägg på ett tag.

Puss & kramar

3 kommentarer:

Anonym sa...

hmm...tycker du att de skall vänta till 2014...eller tänkte du vara med då? ;)

Varför beklaga sig över att man inte har haft tid att besöka andras bloggar etc? Har man ett liv, så sitter man ju inte klistrad vid datorn från det man kommer hem tills det man lägger sig. Är läget sånt...ja då skall man nog ta en allvarlig fundering över prioriteringarna i sitt liv...

Anonym sa...

Det kan du hoppa upp o klappa dig i arslet på att jag inte kommer göra. Glömma bort dig alltså. För du är tamigfan den coolaste tjejen jag någonsin träffat.

Min energibomb, Niinis!

LOve always /icke nynuppade fru P ;-)

Anonym sa...

Du vet.. det är LIVET som far förbi i 180.. det är sorgligt men sant..

Jag är nog också en av dom som önskar att vi sågs oftare.. och inte bara ni, utan alla mina kusin vitaminer.. herrejisses, vi har inte varit i F-100 sen i somras.. det är ju bedrövligt!!

Ska det va så här??
KRAM

PS! Gick in och kikade på dina pysselprylar.. fasiken vad du är duktig, de är ju ursöta.. !