torsdag, oktober 04, 2007

Massa vill ha`s!

Klänning...... superhäftigt me såna pumps till!


Kolla så jäkla coolt, lååång stickad tröja med strumpbyxor, långa strumpr o stövlar!


Guuuud vad jag vill shoppa! Min garderob skrålar "Byt ut mig nuuuuuu!!!!" Men, eftersom jag gått upp i vikt dåra...(tror inte nån undgått att uppfatta det hittills, hehehe......) så har det inte varit någon idé känns det som. Jag har väl köpt liiiite grejer men långt ifrån en ny höstgarderob om man säger så!








I löööööööööve långa coola tischor!!

Urskön kofta!

Sen har jag miljontals grejer till...... ny jacka, kappa, skor, stövlar, massa tröjor, myskläder, underkläder, jeans....10 par jeans typ...... ja ni vet. Men, men.....den stora shoppingen får bli när jag är i min vanliga storlek igen! Inte innan det.... o därmed basta!

Ida ska fläsket vägas by the way. Fan om det blir nå jävla 0,1 kilo som det blev förra gången, då kastar jag ut dera jäkla våg! Helskotta heller...idag ska jag ha min stjärna som gubben fick sist! Guldstjärna lite snyggt på framsidan av viktkortet. Han fick o inte jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag...buhäähhååå!! Man får en guldstjärna för var tredje kilo man tappar. Ro hit stjärnan nu viktväktar-tant som väger mig idag!!

Puss & Kram

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

UPPDATERAD!

YEEEEEEEEEEEEEEES........jag fick min guldstjärna! -1,1 kg denna vecka. Nu har jag gått ner -3,5 kg sammanlagt på 3 veckor! Jihoooooooooooooo...snart under 70 strecket...förhoppningsvis!

5 kommentarer:

Anonym sa...

"Ida ska fläsket vägas" ha ha vad brutalt det låter. Inga köttkrokar och stora knivar bara är du snäll...

Anonym sa...

Jaaaa jag älskar årets kollektion,alla långa mysiga stickade tröjjor,alla tunikorna alla leggings alla långa kjolar därtill,lite gypsy sådär och grått i lovve it grått svart brunt kanske en avstickare i nåt knalligt till.
Jag har shoppat trots mina kg jag vill känna mig fin nu! baske mig!
Drar strl 46 i det mesta och det roliga i min kråksång e att jag uppfattar mig själv som så jäkla slim n fit tills jag råkar se mig i nåt skyltfönster o undrar vad det var som rullade förbi!!!? :D
Nåja jag e ju fin trots allt ;)

Lycka till med Kg:ona *Thumbs up*
/Kramen

Anonym sa...

Va gött att din viktminskning funkar bra. Det måste kännas motiverande när det går bra.

Apropå shopping, gick jag faktiskt och köpte mig en likadan kappa som du hade hos Cian. Jag bara älskade den. Jag älskar höstkläder och virar gärna sjalar omkring mig. Höstmodet är det absolut bästa modet.

Vill oxå shoppa nya grejer, men här i stan finns absolut ingenting. Måste till Stockholm eller Göteborg för att hitta nåt kul.

Kanske hinner det bli Stockholm innan jul, vi får se.

Må så gott och kram på dig.

Anonym sa...

Men shiiiit va roligt, Niinis! Grattis. Måste vara hur triggande som helst att få bevis på att det faktistk funkar?! Coolt.

Dina vill ha'n är asfina. Gillar långa typ koft-klänningar men jag skulle aldrig bära upp sådana. Tyvärr. Skulle se ut som en jävla lokalvårdare.

De där pumpsen lyser det btw Niinis om!!

Love /Fru P

Anonym sa...

Stort GRATTIS till minuset.. fan vad du är duktig!! Jag gick också ner men inte riktigt lika mycket... men är på god väg i alla fall.. dock sitter det ju några fler siffror i början än vad du har.. tänk när jag ser en sjua i början.. vilken dröm!!

Stor kram