tisdag, oktober 09, 2007

Sportgubbar suuuger ibland!

De e så GÖTT! Idag har jag på mig ett par jeans som jag inte kunde knäppa för några veckor sen..... det ger alltså resultat! MEN....de e vägning på torsdag o det känns INTE som jag gått ner nåt alls sen förra veckan! GAAAH...då kommer jag som vanligt bli galen o vilja slå den jävla vågen i skallen på den hurtiga smala VV - tjejen! NEJ, jag vet.....jag är ALDRIG nöjd! ;)

Hösten o kylan är här ordentligt, min höstjacka är svinkall så nu måste det köpas en vinterjacka! I morse isa vinden i mitt huvud så jag trodde jag skulle tappa ögonbrynen...."snyggt"....det gjorde nog inte så gott på mitt öga som redan har fått ungefär samma färg som TERMINATOR har på sitt! Vet inte vad de är....är bara läskigt illrött och faktiskt så tror jag varenda en jag pratar med kommenterar det. Jag blir fan galen, ska trycka upp en t-shirt idag som det står! "JA JAG VET DIN IDIOT...JAG VET ATT MITT ÖGA ÄR RÖTT! Suck...aldrig får det vara bra...:)

Dumdidum....

Dumdidum....

Träning med grabbarna igår....jag var en smärre diktator, sadistisk nästan.....god damn vad dom fick pinna på! Stenhård träning så dom var alldeles svettiga stackarna. Så gåre när man förlorar ;) Näääärå, de e mina grabbar det där, dom vill jag inte bestraffa...bara göra dom ännu bättre! Nu på matchen såg man att det nog inte är så jättevanligt med kvinnliga tränare, såg att motståndarlaget liskom leta efter killar som tränare. Vi har 2 assisterande tränare i laget som är karlar...barnens pappa bl a. Motsåndarnas tränare sökte sig direkt till dom..... Dom såg lite frågande ut när jag gick fram o presenterade mig.

Å vilka tränare sen då....skrek som fan på domaren när dom tyckte han dömde orättvist! KOM IGEN NU FÖR FAN! Grabbarna e 11 år.... vad för slags föredömen är dom då undrar jag? Det ser jävligt illa ut det där tycker jag... Jag biter ihop som fan när det gäller sånt där, ser det bra ut om jag står o fläker ut armarna, suckar högt o ibland protesterar gapande mot domaren? Vad lär jag mina grabbar då? Visst om man ifrågasätter vissa domslut, men det går ju o göra det på ett snyggt sätt! Usch..... brrr..... det e såna gubbar som uppfostrar osportslighet i våra ungdomar! Gubbjävlar!

Jaha..nähä...

Puss & Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har också lite svårt att förstå det där gapandet, trots att jag är man och sportintresserad. Måste ha något med att de har egna misslyckade sportkarriärer bakom sig eller nåt....

Anonym sa...

Gillar inte heller att föräldrar står o gapar på sina ungar på träningen,mycket dåliga föredömen och när det ser ut som det gör med våldsfixering o allt så borde föräldrarna föregå med gott ömdöme o tagga ner lite!

Hare' bra vännen/Kramis :)