måndag, oktober 08, 2007

GRATTIS TONY 27 ÅR!!!












*sjunger högt*



"JA MÅ HAN LEVA JA MÅ HAN LEVA.....UTI HUNDRADE ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!"



Idag blir min HUNK 27 hela år!!!!


GRATTIS MITT HJÄRTA!! ÄLSKAR DIG.......SÅÅÅ MYCKET!!!



Vill passa på o säga förlåt samtidigt.....jag glömde att han fyllde år i morse!!! :/ :/ :/ :/ :/ Kände att det behövdes nåt sånt här för att kompensera det.....
Har en bra ursäkt...o den e att vi firade honom igår...så idag kändes de som att det va klart liksom :/
Ringde dock i 180 i morse när jag kom på det! *fniss*

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Tony...
*stoooor grattiskram*


Ojjojj...Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde när jag fyllde 27..Antagligen var jag full...

PÖSS på dej Niinis


/Cian

niinis sa...

Ellerhur....han e ju liten kille ju!! :-) I helgen fick han höra att han va äldre än sin storebror som är 7 år äldre än honom :-) Då blev jag glad, han ser inte så liten ut! :)

Puss

Anonym sa...

hurra hurra...

Anonym sa...

Hihi... jag skickade ett ljudinspelat grattis till honom i morse.. hoppas han kan höra det :))..

KRAM

Anonym sa...

Hurra hurra hurra! =)

Anonym sa...

Time for trouble ;) .Cavus is going to play at "HELLBAR" ( www.gotohell.se ) in Sundbyberg again on public demand. This time it`s October 13:th . Check out the gig section for more info. /// C


FAAAAN NINA!!!!!!

Det hade ju varit nåt va?? Men jag åker till Öland på Fredag....Fanfanfanfanfan..
Det hade varit skiiitkul jue..

Jag går förbi Hellbar varje dag till och från jobbet...

/Cian

Anonym sa...

Åh jag säger oxå grattis.

Fina bilder hörru..

kram

Anonym sa...

Värsta grattiset till Tony!
Bara tre år till det magiska strecket...

O stora kramar till er båda från en just nu olycklig o ledsen fru P